Wednesday, February 11, 2009

UCAPAN KHAS TUK kwn2 blogspot n Blogstarz.my

Sori frens..lama tak update apa berlaku di tepian lautan ni..ehehhee...sbb byk concentrate kat blogstarz...mende ni baru aku join..blog berbayar..utk dpt pulangan la jugak...tapi aku tak cite2 kat korang lagi becoz tak dpt lagi pulangannye....bila aku dah berjaya ler ar kongsi cite itu...eheheh....
insyaallah esok kelapangan atau petang ni la..aku update kan blog ini...babai...sayang semua...

kalo rajin jenguk2 la sini utk naikkan hitz aku... http://lovelymdm.blogstarz.my/
then kalo rajin lagi, tlg la tambahkan % aku yakni duit la...dlm bentuk sen je... kat dlm kotak bidvertiser tu...sape tak dpt cari...ask me okeh....tq all (buat kawan2 di intim, jgn click bidvertiser tu tau..plssssssssssss.....sbb akaun aku akan terbatal..becoz IP sama)



di kesempatan ini juga, aku ingin merakam kan ribuan terima kasih kepada izan, kerana byk membantu aku mencantikkan blogspot ni, dari A to Z, dengan susah payahnye.....dan juga lain²..spt nora dan semua org la...ehehehe...(perghhh jenuh memikir ayat buat karangan ni)...

dan di kesempatan ini juga aku merakam kan ribuan terima kasih pada kawan baru cik melinda dan cik pura yg byk membantu dari A-Z....dengan susah payahnye...(maklum le aku ni bebal skit...urat byk putus) mencantikkan blogstarz....dan memaklumkan byk perkara baru ttg advertiser dan cara menambah duit....

tima kasih semua...i love u all

2 comments:

♥cikmOt♥ said...

malas ar aku klik...bukan dapat duit pung...aku bz ni...hahaha...

~aSHa~ said...

aler ko ni ...bila dtg mood merandung dia gini la...huhhh ye la..aku tak paksa...