Wednesday, February 18, 2009

Masakan Part 2

ayam masak masam manis
udang masak merah

masak lemak udang

ayam nasi ayam

sup sayur....my peberet...
/saje je duk mengumpul gambo2 masakan sendiri ni..ini bukan dimasak dlm sehari tau...lain2 hari...tgk la pinggan tu..tuko2 yg tu je....sila majukan pertanyaan, komen atau sebagainya....amatlah diharapkan...


8 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

no komen...bila tah nak ajak aku makan tengahari kat umah ko ni...huh

sya's said...

tempek lauk jekkkk.. tempek la resepi sekali... tapi tak nak resepi lauk.. nak resepi dessert..

~aSHa~ said...

dessert...mmmm yg puding kalerful tu dah buat ke? dulu letak kat fp dulu... ha kalo nak aku refresh balik yg tu...nanti aku buat puding jagung berkuah plak....

.:Iz-aNn (",):. said...

takat buat dan tempek gambar wat per...anto ler kat sini sekali weii..

sya's said...

ntahnyer la... aku nyer adiah pun tak pat lagi nehhh.. adiah kuiz teka mudah... hahahha..

~aSHa~ said...

ye ye aku ingat adiah tu echa dan jugak ayang...begitu jugak janji ku pada izan tuk bakal bb dia...sabo ye ujung bulan..tlg la fahami 70% perbelanjaan aku dikurang dari dulu ni....skrg ni tak leh nak berjimba2 sgt dah....ehehehehe

.:Iz-aNn (",):. said...

yelah...yelah...aku tengah tunggu la ni...

idza said...

erm...sedapnya!!

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels