Sunday, March 15, 2009

kerongsang berantai...mcm makcik² ke?



ni sepupu aku sebelah mak aku..lama tak jumpa dia..last jumpa masa dia kawin la.....uish lama tu...dah 3 thn kot....masa kecik2 dulu..dia selalu buli aku..mentang2 la aku adik, dia kakak...tapi skrg nampak cam sebaya jerk....ehehehee iye la..urat dia tak putus lagi...dia tak beranak lagi....aku? uhuksss..udah berurat2 putus ni....aku jumpa dia ni masa kenduri abg dia kawin....sempat la aku berbual mesra dgn abg dia, abg farhan, lama tak borak dgn ko tau abg farhan, dia cite...wife dia sebaya kita la...kita? eheehhe sebaya yg lahir tahun sama dgn aku ye.....ehehehe....dan sempat la dia cite mcmana dia jumpa wife dia, mcmana berputik chenta mereka....aku rindu plak zaman kanak2 dulu.....teringat masa balik kg mak....pasti seronok...sepupu sepapat ramai, dan semenye okey....jgn tak caya.....sepupu lelaki aku pernah ajar aku panjat pokok manggis...ehehehehehe tak sangka u, aku PANJAT pokok manggis...

ops topik sebenar nk ckp....kerongsang aku tu...adakah mcm makcik2 je aku pakai? sbb ada la kawan aku ni tegur..ehehehehe dia kata..."sha, i nk ckp sumthing, lantak la u nak terasa ke, pesal smlm ko pakai kerongsang yg rantai2 tu..mcm makcik2 tau....." erk terkesima aku...bukan nye sbb terasa..sbb aku dah agak close la dgn dia ni..mcm dgn korang2 la..kutuk mengutuk secara live..takde belakang2....tapi aku suka mcm tu...tapi aku terkedu tu sbb tak sangka plak kerongsagn ni mcm makcik2...ehehehehe....actly aku tak pakai pg opis kerongsang ni..kebetulan one day tu aku terpakai...konon2 nak lain skit la aritu..konon2nye la...tapi dpt title makcik plak..dah la muka aku ni mmg mcm mak org...ops...dah mmg benar pun aku mak org kan..ahahahaha.....

8 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

1. haah...aku sokong...memang nampak cam makcik2...tak sesuai ngan aku yang muda remaja ni...hahaha...

2. kim salam kat abang farhan ek...

3. cumel ko nyer sepupu...

4. ngaper anak2 tiada dalam gambar...mekasih..

*Miss Geli^ said...

memang...cam macik macik...crowded..tudung dah ada batu batu,tambah plak rantai2 krongsang tu...tak seswai la macikkk....
ahahhahhahah

.:Iz-aNn (",):. said...

haah kan...tul tu nora...makcik2 yang dah berumur...kita muda remaja tak sajak pakai gitu kan ...kan...:P

~aSHa~ said...

eheheheeh actly korang jeles kot..sbb takde kerongsang yg uptodate ni.....ini the latest tau..korang tak tahu ke....alahai....kebelakangannye..ekekekekkekeke
wei serius, benar la ek....ye la ye la....aku kasi mak aku la, mak aku kan makcik....ehehe bukan makcik lagi dah....dia dah nenek dah pung...

ayang said...

yeke cam makcik? cam biasa jek.. ok la kan trend tu...

~aSHa~ said...

itulah ayang..meke ni tak ikut trend kot..ahahahaha

Zimah's Depart said...

ok what brooch tu..comel..
jgn kisah ape org kata..diarg jeles tu..hehe..

umi airol.. said...

ermmm...aku?...ok ajer, tp tengok tudung jugak...kalau tudung tuh dah crowded elakkan pakai kronsang yg crowded jugak...tq

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels