Thursday, May 28, 2009

Impian ku

aku up lagu ni....actly malas lagi nak update yg lain2

http://www.youtube.com/watch?v=qa8ScOFKgos

korang dgr la lagu ni..best wei

Impianku Terengganu —

Terengganu, Negeriku Tanah berdaulat penuh semangat Semua impian lama kusimpan Pasti ku jadikan ia kenyataan
Akan ku melangkah dengan semangat kental di hati Akan ku mengalah tunaikan janji yang terpatri Terengganu maju
Impianku…
Impian ini…(Chorus)Bukan fantasi ia realiti berkat Ilahi Kusahut cabaran gapai kejayaan bukti kemampuan Genggam harapan Tiada halangan pahat sejarah yang cemerlang Hanya peluang bina tamadun yang gemilang
Terengganu maju impianku 2x
(Ulang Chorus)

aler takleh donlod lak...sape ada idea mcmana nak masuk lagu dari realone kat sini

1 comment:

.:Iz-aNn (",):. said...

koselah...ko tu dah murtad negeri pahang...jagnan2 lagu negeri pahang pun ko dah lupa...huh

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels