Thursday, June 25, 2009

end of event...

ermmm arini adalah ari penamatan majlis CAPAM....perghhh selamat.....babai mat2 abg itam ku...pakcik2 itam n makcik2..semua dari nigeria, tanzania...dan ada juga dari singapore,canada, australia, lesotho, botswana, canada, india, kenya, brunei, UK, england, jamaica, trinidad n tobago, juga south africa, presenter dari morroco, malta....dan sbgnye la...

mcm2 cerita dgr...semenye org kat sini pandai speaking la secara otomatik..becoz by hook or by crook semenye kena layan participants dari kebanyakan negara ni..negara2 komanwel ok...so thanks to dato pengarah intan sbb memberi kepercayaan kepada intan timur untuk menyediaakan tempat persidangan..alhamdullilah...seme kakitangan telah memberi kerjasama yg amat memuaskan hingga ke seawal pagi kul 2 masih lagi menunggu setia....thanks to all...(erkkk aku plak yg beri ucapan...uhuksss).....takpe la tumpang beri ucapan....tapi pe yg aku nak ckp..apa yg penting...KERJASAMA.....oklah kawan2..gambo2 takde..kamera ku kan masuk klinik..so gambo2 di kamera jurukamera masih dlm pemprosesan....so...siapa2 yg ada soklan2 atau apa2 nak ckp sebelum ni dgn aku yg tidak aku layan (maafi diriku)...sila ingatkan balik....aku kelupaan...(bajet bagus jek aku ni...ahahahahah)......aku hanya hamba kerajaan....symp...

2 comments:

Unknown said...

tak dapat sevenior dri meke2 yang datang dari obersea tu ker..

♥cikmOt♥ said...

ishh...yelah2 aku komen ni...