Monday, June 29, 2009

Make Over

ok...ni nak cite pe yg aku bz sgt masa persediaan CAPAM aritu....mula2...aturkan penginapan..mengikut jawatan..mean jawatan tinggi bilik yg best la..mcm KSN tu..then seterusnye.....nak aturkan ni bukannye dgn petik jari je tau...berbincang bagai...mintak persetujuan dulu dari atasan..dah lulus baru leh bagi bilik2 ni.....huhhh susah kan...sbb pk kekananan seseorg pegawai...
then pg testing food....kat impiana resort.....cherating...ni atr desert nye...cantik tak?
then...make over...dari rupa mcm ni...

aku ubahkan jadi mcm ni...... eh silap bukan aku tau...tapi 2 org lagik kakitangan yg sedia membantu
ye ye....aku tau..mesti korang ckp gambo tak cantik..jgn la hina kamera hset cap CSL aku tu...kamera ku cap ayam masuk klinik lagi...(beli baru? maap takde pun terpk......bukan kepentingan atau keperluan)
SEKIAN TERIMA KASIH

SYMP...

7 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

bagi aku kamera adalah satu keperluan dan kepentingan...sebab dengan adanya kamera, kita leh abadikan saat2 menarik yang tak bisa kita lupakan...ms kan tak leh diundur...

~aSHa~ said...

xpe aku terima pendapatan ko itu..pendapat berbeza....bagi aku itu bukan la sgt...apa yg penting memori....itu bagi pendapatan aku la kan...

umi airol.. said...

aku dah tulis 80 kali kat sini...panjang lebar..tetiba ajer offline..taik betul...aku mencik..esok sambung leteran..

*Miss Geli^ said...

kamera takde pun takpo..aku bole lukis kat kanvas...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

cantik la make over tu.. tolong make overkan bunga kat rumah kak mimi plak ek? eheh

Mama Lyna said...

satu perubahan yg menarik...ko beli ajelah kamera baru...

~aSHa~ said...

ehehee kak mimi....itu bunga beli lain tau...kakak senior sy yg mengubahkan..sy just bagi idea jerk....

emie taip la 100 kali pun takpe....

ha nogha ko mmg reti lukis ker? setahu aku kawan2 kita takde yg terror melukis...ehehehe..ke sejak preknen ni ada kebolehan baru

ejan ko la support kamera tu...tak kemampuan lg aku takat ni...ehehehehehe

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels