Sunday, September 6, 2009

Salam Ramadhan


"salam Ramadhan dari kami"
(dah nak abis pose baru nak wish..ehehehe...ni sbb takde gambo yg sesuwei...skrg udah ada...so selamat berpose ye kawan2..pose dari makan,minum, pose dari mengumpat, mengeji,mengutuk, dan pose dari perkara2 yg mungkar..marilah kita membuat sebanyak2 amalan mulia....)

7 comments:

.:fyzz:. said...

Salam ramadhan jugak..patutnya salam lebaran dh tau..heheh..niway nih baby comey nih ngan shawl ngan bju kurung nak pi mana ngan mama nih...?

::Mamalyna:: said...

aku nak ucap, salam lebaranler kat ko....in advance nie...hehehe

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

betul betul betul.. patutnya salam lebaran dah ni.. tak sampai 2 minggu dah nak raye..

tu balik dari terawih ker.. comel bby sedondon dengan mama dia baju putih dgn selendang itam

~aSHa~ said...

hi semua..fyzz,mamalyna, cik puan mimi...salam lebaran ek...ops ok..nti aku buat next entry...

kami ni bercdg nak p mekah...tapi tak tahu bila..ongkos tak ckp lagi..so berangan je la pakai baju dulu....cadangan mesti kena ada kan..org kata niat...niat mesti kena ada..tapi pg ntah bila..uhuhuhu....

aLoNg@Na said...

slmt bpose n slmt ariraya utk ko n famili gk ek..wei nti aku ry kt tmn tas,ko singgah la wei...ni no tel aku 0169527952..ko koling2 la ek...

muqri said...

salam.....so beautiful..both of u...salam lebaran la ye my dear n my baby maisarah....sorry for everything....

lin_cute said...

serba putih dan suci gitu...

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels