Thursday, October 29, 2009

32 inci

apa ek inci yg dimaksudkan itu....ni tv philips 32 inchi hadiah dari anmum kepada member aku bernama izan, pengguna tegar anmum, selama 2 tahun berturut2...




izan aku harap ko tak kesah la ye..aku cite kat blog aku perihal ko dpt hadiah tu...sbb penat bercerita ttg kegembiraan ko kat sana sini...so baik aku buat entry khas tuk, at least kawan2 aku semua tahu, penat nak cite sorang2...kawan² aku belum tentu kawan2 ko kan...ehehhe lgpun nak bg semangat kat kawan²..suh lenkali ringan kan tulang mengisi apa sahaja borang..peluang kan..reJEki...siapa yg tahu, Allah yg tahu....oh ye tuanpunye jgn marah ye..aku duk heboh2 kan entry di blog aku..sbb benda baik pesalahnye dihebah²kan..benda xbaik je..yg shuuuuuttt diam simpan kemas²




so ucapan tahniah dari aku 15 x 20 = 300 x tahniah dari aku..byk tak? terbyk sekali tak? ada hadiah tak kalo org bagi 'tahniah' terbyk? eheheheh




oh ye apa² pun....donlod dulu gambo..lepas tu continue berceloteh ye.. (gambo di cilop dari blog tuanpunya hadiah)




ha spt aku dah celoteh kat kawan aku tu yg bernama izan....inilah tuah org yg SETIA PADA YG SATU...for ur info....si izan ni tak pernah menuko susu anak dia kepada jenama lain...so mmg berbaloi la kepada dia yg SETIA tu...aniwei aku pun hepi....jgn lupa doa tuk aku jugak tau....kot² dpt hadiah kete ke apa ke...leh aku bawak korang jalan² berkat dari doa kalian²..tapi selepas aku bawak family² aku jalan2 la kan...ceh berangan tul aku ni...

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe...mekasih weii...sangat sonok kegembiraan ini dikongsi...mana tau lepas ni luck korang seme plak...rezeki memasing kan...

mrS May said...

nk jugak..nak juagk....
najwa pon num susu anmum...
nk jugak.................

Mrs. Mel said...

wah.. tak penah tukar ke brand lain walau apapun mendatang ek??? rasanya duit beli susu utk tempoh tu dah harga sebijik tb kot??? sbb rasa aku susu budak ni takdelah murah mcm susu pekat maniskan? kan? kan? :D

zieha said...

berbaloi-baloi,,dpt tv teww..tahniahlah buat izan:)
wah beli susu brand annum dpt tv ye..koi amik brand enfagrow..tiap2 tahun dpt mkn free kat hotel..hehehe:p
tak pelah asha....brand apa pun susu mmg penting untuk kesihatan dan pembesaran anak..mahal pun tak pe..janji anak suka minum susu..hehehehe:)

~aSHa~ said...

izan ---> arghh mals ckp apa2....jeles gak..ekekek

mrs. may ---> insyaAllah ada la luck tuk najwa next time tu...amin...

mrs. hakim ---> pe kata ko try belikan susu tuk anak2 kami..aler sbg hadiah harijadi ke...sekali setahun je...tu pun setin je aku apply...ehehehe

zieha ---> dpt makan kat hotel free? bior benor...koi pun sdg menggunakan enfagrow tuk baby...wei cite ar..camne zieha dpt..koi nak gak...