Wednesday, November 4, 2009

gerun rasanye...

aku takut maaa..korang takut tak kalo terserempak..dulu aku pernah bermimpi ulor besar lagi dari ni..adakah ular yg aku mimpi tu adalah 'mazri' ehehehe....masa mimpi tu aku bujang tau...

13 comments:

..nOj.. said...

aiyokk beso gile babeng ni... bas pun dia leh telan kalo gini gaye...

@juera said...

ngerinyeee...geli2..x ske ular maaa..besor giler weh..kt msia ke ni?dlu pnh tgk pic ni..tp lma dh..x ingt kt ner...huhu

::Mamalyna:: said...

ishh besonyer...tak nak tengok lama2...aku geli..

ayang said...

geliiiii....

~aSHa~ said...

TO ALL --> AKU PUN GELI...BINATANG PALING AI TAKUT MAAA......ISH JAUHI LA DIA DTG KAT ANAK2..KANG ANAK2 BUAT MCM PERMAINAN PLAK..UWAAAAAAAAAA....TANGIS AKU KALO BAYANGKAN MCM TU

~aSHa~ said...

TO ALL --> AKU PUN GELI...BINATANG PALING AI TAKUT MAAA......ISH JAUHI LA DIA DTG KAT ANAK2..KANG ANAK2 BUAT MCM PERMAINAN PLAK..UWAAAAAAAAAA....TANGIS AKU KALO BAYANGKAN MCM TU

Echa said...

wei.. apa bapookkk beso ni.. mak aiiiiiii... takut nyerrr... mana ko dapat gambo ni wei??

~aSHa~ said...

gambo aku curi dari fb member aku..ehehhe

Lissa, Azah, Ct, Angah, Kak Chaq said...

mak aiii...ini ular ke anaconda nih?..besor tul...kalo wat kenduwi ni...cukup tuk panggilan sibu owng nih..kekkekk

Lissa, Azah, Ct, Angah, Kak Chaq said...

mak aiii...ini ular ke anaconda nih?..besor tul...kalo wat kenduwi ni...cukup tuk panggilan sibu owng nih..kekkekk

intansalmah said...

wei....bsar gilesss nie,,,smpai kne guna jentolak 2,,,klu org angkt mst tk mampukn,,,die mkn pe ha???aku rsekn klu aku jupe aku tk lari dh,,,bkn aku brani,,,tp aku tkut sgtt,,,sbb aku klu tkut mmg jd kaku,,,leh tk g2....

intansalmah said...

hhooolahhh...aku rse pun ulau yg ko mimpi 2 mmg mazrilh,,,tp aku tk taulh mse ko mimpi 2,,,ulau ko 2 belit ke gigit,,,jeng3....sape nk jwp????ko ke,,,ulau ko???hhheehhheee,,,

~aSHa~ said...

ehehehehe...ulau tu tak gigit...dia ngorat aku...

wei aku pun jadi kaku kalo ular gitu....tapi kalo nampak ular pun jgn lari..kena diam mcm org mati

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels