Wednesday, November 11, 2009

jatuh cinta lagi

entry ni pernah aku buat suatu masa dahulu, saje kasi up lagi

aku benar² jatuh cinta dengan orang lagu terengganu. <--- (sila klik sini tuk dgr lagu)...tapi dengan orang terengganu tu hampir hari² jatuh cinta...uhuhuhuhu....

so korang meh la dgr...ramai dah aku tgk kat youtube org kata meke jatuh cinta sama ini lagu walau dia org nogori.....opssss...

Impianku Terengganu


Terengganu, Negeriku

Tanah berdaulat penuh semangat

Semua impian lama kusimpan

Pasti ku jadikan ia kenyataan
Akan ku melangkah dengan semangat kental di hati

Tak kan ku mengalah tunaikan janji yang terpatriTerengganu maju

Impianku…
Impian ini…

(Chorus)

Bukan fantasi ia realiti berkat Ilahi

Kusahut cabaran gapai kejayaan bukti kemampuan

Genggam harapan

Tiada halangan pahat sejarah yang cemerlang

Hanya peluang bina tamadun yang gemilang

Terengganu maju impianku 2x
(Ulang Chorus)

3 comments:

aLoNg@Na said...

semangat ke'Terengganu'an betol ko ni!..bagus..bagus...

I LOVE PAHANG so much!...hahahah

.:fyzz:. said...

jidah.mentang2 mu kawing ngan orng ganu..mu dh suka akan lagu ganu kiteee yer..bagus2..mu nyanyi sikt..heheh

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

yang akak tahu "na, na, na, nak nganu kiter " heheh nyanyi salem.. tu ajer yang akak tau. hahahahah

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels