Sunday, November 8, 2009

KOLEKSI KASUT ANDA CONTEST

STICKY MODE
(entry baru dibwh entry ni jerk)

salam....ok kali ni ai nak join contest anjuran ex kawan sekolah menengah aku plak...harap2 menang la ni ek....jenuh kasut2 ni nak posing tau..ehehehe....anak2 duk kalut nak tlg susun sekali...ehehehehe...aku terlupa nak masukkan gambo sport shoe la...ermm tak pe la...bukan lawa pun sport shoe aku tu...aniwei segala peraturan telah aku patuhi ye puan ziemah..aku dah lama add link ko, jadi polower ko, cuma tambahan nye kena upload gambo, letak banner, tinggalkan komen bersama link....ok...no hal punye....so taraaaa.....


*

*

*

*

(kecik ke wei...aduyai..penat dah nak edit2...)

ni la serba sedikit kasut aku yg tinggal..yg lain2 habih jahanam..punah tapak ler apa la kan,biasala kan....yg istimewa nye kasut2 ni...salah satu kat situ ada kasut mula2 lapor diri keje gomen tau...perghhh ada lagi tu tau...sbb nye itu la kasut CR yg keras, sakit kaki ku..uhuhuhu...aniwei aku akan simpan sbg kenangan...sbb kasut tu la aku kenal mr.hUBby .... 'encik, ada handiplus tak?'


"3 Pemenang bertuah akan menerima hadiah dari BODY SHOP..ape barang tu dirahsiakan..Pemenang akan ditentukan oleh pihak juri yang terlibat..setiap keputusan adalah muktamad.. Sebarang surat menyurat, email mengemail tidak akan dilayan..So apa tunggu lagi..silalah join disini.. "
Contest ni bermula dari :
30 Oktober 2009 hingga 13 November 2009
So mari mari mari...
tima kaceh kepada penganjur aka mama adam....hadiah mu ini sgt menarik hati kalbu ku...bestnye..."sambil berangan2 ni"

5 comments:

ayang said...

huhu nak joint nk joint tapi baru last week aku dh humban beberapa pasang.. ehehehe cmana tu??

Zimah said...

ok..koi dah tgk kasut aok..good luck..

intansalmah said...

aku tgin gak nk join,,tp klu aku anto gmbo ksut2 ku mau kalah sume peng"contest2"yang lain,,,hheeehhheee,,nape???sbb aku mmg tkde ksut pun...2,3psang je,,,mmg tk layak nk join pun,,,klu ksut anak dara aku manyaklhhhh...ppun,,,good luck kt ko yeee,,,,

Unknown said...

good luck zidah.. akak pun teringin gak nak join contest ni.. heheh

zieha said...

hehehe..siap buat note...tentang tema kasut tewww..goodluck:)