Friday, November 20, 2009

Luka Sembuh, parut tetap ada

wah tajuk....SOSEH SOSEH ni dari harian metro..(camne aku leh terlibat dgn gosip2 ni? ermm tah ar..nape ek..biarlah aku dgn harian metro je tau...ehehe) tapi kisah ni saje aku nak up kan...

ok ok...ayat2 dibawah ni aku copy PASTE terus dari harian metro 19 nov 2009 tau...bukan aku create....aku mana ler reti mengarang2 ni...

Katanya, dunia ini tidak adil kerana orang baik dan teraniaya seperti Nora jadi mangsa. Sekarang orang tuduh Nora pelakon bermasalah manakala Fasha pula menang dan mungkin sedang tersenyum puas, sedangkan masalah itu berpunca daripada Fasha.

"Kita kena faham situasi Nora. Dia pernah melalui keperitan bercerai ketika dirinya sedang mengandung kerana kehadiran orang ketiga. Saya rasa Nora juga sudah cuba bersikap profesional dengan terima tawaran ini tapi dengan bersyarat.

"Tapi hendak buat macam mana, hati perempuan. Apabila melihat wajah wanita yang pernah menyakitkan hatinya, emosi pun datang. Tentu bukan mudah bagi Nora melupakan perkara itu begitu saja. Mungkin ketika ini lukanya sudah sembuh tetapi parutnya takkan hilang sampai bila-bila. Apabila melihat wanita itu, hatinya seperti dihiris-hiris dan mungkin berdarah semula.

"Hakikat sebenarnya, memang Nora tidak boleh nampak Fasha kerana bila-bila masa parutnya berdarah semula. Bukan mudah hendak lupakan perkara berkaitan jiwa ini, sampai mati tak boleh lupa. Memaafkan memang mudah tapi melupakan cukup susah," katanya.

ha ada lagi sambungan ni...korang baca la sendiri kat harian metro ni.....aku suka part di atas je ye

8 comments:

*Miss Geli^ said...

NOra??

apo????

ايزان عبداللطيف said...

aku kurang amik tau sal gaduh2 pelakon ni...lantak derang ni...kalu si nora tu gaduh nak gak aku amik tau...lalala

~aSHa~ said...

ahahaha aku suka cerita ini sbb ada sebab nye bukan sebab nora danish...dan bukan sbb aku suka org gaduh....tapi ada ar..hanya aku dgn harian metro je tau..aku kan wartawan harian metro...uhuhuhu

Echa said...

nora.. nora.. pesal gaduh ngan fasha lak neh.. iskkk... tapi ok gak.. ko tumbuk je muke si fasha tu.. hahahaahhahaahhahaha..

Sitisifir10 said...

Betulllsaya bersetuju...sampai rasa nak melompat2 kerana terlalu bersetuju...tetapi..ada tapi nya, adalah lebih baik memaafkan..memaafkan bukanlah melupakan..bukan ape, industri mereka itu sempit..pi mai pi mai tang tu aje...

Sitisifir10 said...

Kawan2, sy perlukan pendapat.Saya ada dpt lappy dgn harga RM 350. Masih elok cuma bateri kong.Jd ia b'gantung dgn elektrik.Satu lg RM1100 msh ada warranty sampai April, mana nk pilih?

~aSHa~ said...

hi siti....jap sy balas ke blog u ye..tapi better yg ada waranty lagi tu....sori sy tak dpt stok yg jabatan..habis licin, org pejabat ambik sorang satu...sbb murah...

.:fyzz:. said...

kus semangt ai ingtkan nora kwan kita tuh..ala misgeli la..tp btui tuh aku amat bersimpati wht had happend to nora danish..Allah saja yg tau betapa siksa dn peritnya hatinya..bila dpt tau yg si suami tengah merendek baikkk punyer ngan si fasha (katanya berparti sakan masa besday party si fasha bersuara do ra e mon tuh la..wallahualam..

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels