Friday, December 4, 2009

~NOTHING~

arini (jumaat) takde topik..tak sempat nk buat n3....tadi (mlm) amik kain kat dobi dah lewat...balik cuci rambut pun lewat..tapi tido mlm ni kena awal ye....walau dah cuci rambut, kena cuci lagi...hampeh.com.my ... ehehe ampun bang...

tadi ingat nak tgk2 paper kot ada cite yg boleh bawak ke blog..tapi tak jadi plak..ada plak org sms tanya sesuatu soklan....ehehhehee...nojah, ce cite sape yg suh ko tanya tu...ehehe cam tak caye soklan tu dari ko tau....

maaf kepada yg kurang paham....

ni n3 autopublish ye...uhuhuhu...saje bg tau..kang org xtahu...

so nak sambung baca paper bersama teman sejati di bawah







4 comments:

..nOj.. said...

gile mende... xde sape suh tnye... aku la nk tnye sendiri

iz-AnN عبداللطيف said...

soklan aku tak paham la...

Sitisifir10 said...

mm...kitorang sejak ada tenet dalam umah ni pakai tak bli paper dah...pakai baca online je berita...huhuhu

~aSHa~ said...

noj -->eleh2..mcm la aku kenal ko sebulan...chaittt

izan --> tak paham sori ek...bagi yg paham je...mean bukan entry umum sgt la ni..terhad

sitisifir --> cik siti, kami jarang tgk online...cik abe suka pegang real punye paper...kami dah bayo kat kedai tu siap2..gi amik je...

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels