Monday, January 25, 2010

Budak NAKAL Mempersendakan Cara Orang Islam Solat BerJemaah di dalam Gereja.

25 comments:

zue @ annaleeya said...

nih bkn nakal tau asha... nih dah krg ajo... eee.... geram tul la.. nih kene lempang sekor2...

sI tEDI said...

x de maknenye nakal!
kurang ajar!

iedaLUVsham said...

sial bangang budak2 nih!! kalo aku dpt, mati korang aku kerjakan!!

ardinihumaira said...

babab dia kak...! dushhhhh

Didi Nadhirah said...

takut ade dalang yg snegaja di sebalik semua yang terjadi sekrang ni..yang tak puas hati tgk keamanan negara kita....semoga negara kita sentiasa aman damai

Ena said...

Ishh!.. memg dah melampau betul la kan!!.. aper la nak jd ngan dunia kiter arini.. dah semakin parah dah nie.. hu3x..

Ain said...

rasa hormat dah makin tipis nampaknya.....

akak rasa ada yg dengki dengan keharmonian negara kita....

kakchik said...

astaghfirullahalaziim... tak sanggup kakchik nak tengok sampai habis. tangan 7 saat pun dah rasa tercabar.
semakin hari semakin dipermainkan agama kita oleh bangsa dan agama lain. kalau orang Islam masih tak beramal betul2 dengan Islam, mereka semakin berani.

ardinihumaira said...

astro untuk akak! wowow... berjaya tangkap nuff akak malam ni

~aSHa~ said...

zue@annaleey--> mula2 sha tulis budak jahat...tapi takut gak kena saman..muahahaa...tapi mmg jahat dan busuk hati kan...sakit hati aku tgk..

~aSHa~ said...

si tEdi--> mmg xnak tulis nakal sbnrnya..uhuhuhu..tapi akak ni takut la jugak....

~aSHa~ said...

iedaLUVsham --> sha nak tumpang 'kerja'kan jugak boleh? uhuhu lepas geram...

~aSHa~ said...

dni--> bukan leh babab ni dik...kena sengkeh sorang satu...ish itu pun tak cukup kot...

~aSHa~ said...

didi nadhirah --> nape la org jeles dgn negara yg aman ni...adakah ini pentanda kiamat? erkk...

~aSHa~ said...

ena --> geram kan?
akak ni xla baik sgt..tapi sakit hati jugak..

~aSHa~ said...

ain --> nape la dengki kan..adakah sbb petanda kiamat ke kak?

~aSHa~ said...

kakchik --> org islam kini ramai yg takut dgn kafir..uhuhu pesal ek...takut sgt nak berjihad tegakkan kebenaran....(erk sy pun takut)...tapi mmg sakit hati sgt...

~aSHa~ said...

ardini --> tq...nti akak tangkap yg adik plak ye..

si hitam manis said...

ada org dewasa tu...!pakat2 diorang neh

E.d.Y said...

my fren cakap nie dr salah satu kaum kat sarawak

~aSHa~ said...

si hitam manis --> pakat2? mean mereka ni merancang nak rendah2kan ajaran islam?

Edy --> u dah tgk ye sblm ni? uhuhu

nurKN said...

patut tukar je budak nakal tu jdi BUDAK BANGANG!!ish..emo dh ni..kang klu kite bgtau dia dok menyanyi2 dlm gereja cm beruk kna belacan tau lak marah..ish mulut ni pun cm xde insurans je..astghfirullah..

SuRayA^i. said...

npe sy xleh view -__-"

LYaFRINA said...

uisshhh.. dasyatnyer...
mmg xtau hukum Allah k???
x tkut k pmbalasan??

eija ^_^ said...

nie bukan orang islam :(

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels