Tuesday, January 19, 2010

Kemana tumpahnye kuah kalo bukan ke nasi

video

1) maaf tak dpt nk reply komen kawan2 lagi...tapi saya akan terjah satu persatu...

2) sempat publish yg dah draf2 je...

3) untuk pengetahuan sy ahli koir dan instruktor sementara tiada yang tetap..uhuhuhu...so faham la ye maksud tajuk dan video ini..

17 comments:

ardinihumaira said...

Hehe..akak ni.. Kak, boleh jadi superwoman ;-)

Ain said...

alahaiii...

cutenya sara nie...

ada bakat terpendam dia rupanya...

A person on Earth said...

tomei nyer.....hak3

LYaFRINA said...

hahhahaha.. comel mcm mak dia la...
nk blaja dgn sha la...

..nOj.. said...

aku xnmpk ape2. itam je

.:fyzz:. said...

hahaha..ko nih nojah..aku pun memula kuar putih je semua..then kuar la si baby ngan aksinya..tapi slow skit la pc kt opis nih..tp still nmpk kecomelan si damia..tui kata jidah..ke mana nak tumpah kuah kari kalau tak ke nasi..

ardinihumaira said...

Ha.. Yg tu la. Abah dni tny nk yg kcik ke bsar. Dni xkesah kcik bsar tapi dni nk laptop. Huaaa..cuma xmo acer. Mgkin kalo orang laen jadi dni pn xkan pilih acer untuk guna wat kali ke-3? Hu..bkn xpnah repair..dah pnah gna warranty. Tapi motherboard lak rosak. Warranty dh habis. Paling murah yg ofer nak repair rm800. Baik beli baru... :'( blm tentu lagi elok. Tah2 kejap je jahanam balik. Dah tahap frust.

Miahaha..dni paham la..xlucah punya jangan wisau. Kekeke..peace peace :p

Akak gna yg 10 inci tu dh brapa lama..ok x kak? Boleh guna usb broadband? Laju x? Eycheh..banyak soal lak dni :p hehe..
Nak survey gak pglaman akak... :-)

♥akukahmilikmu®♥ said...

comelnya anak akak nie..nama pun dekat2..

::Mamalyna:: said...

wei, bleh jugak tumpah ke lain kalau bukan ke nasi...tumpah atas roti canai....roti canai kosong banjir satu!!! hahahaha

~aSHa~ said...

dni --> erk superwoman? ish tak layak tak layak..akak ni bab masak malas skit..sbb terpaksa je..so im not superwoman..byk lagi perlu improve..uhuhuhu

~aSHa~ said...

kak ain --> danish akak pun apa kurangnye...pandai melukis...kak sy ada letak komen kat situ..tiba2 intenet explorer plak...2 kali tau..uhuhu sadish

~aSHa~ said...

a person on Earth --> tq..sy pun kalo tension tgk video ni hilang tension...gelak sorang2..

~aSHa~ said...

lya --> comey mcm mak dia? eh mak dia anak teruna dia yg sulung kata cantik je...tak comey..itu pun puas sha ajar suh ckp cantik tu..ingat dia nak sendiri ke ckp..ahahah..itu semua asuhan @ paksaan...skrg dia pandai sendiri ckp..

~aSHa~ said...

noj --> komputer ko zaman tuk kadok kot...pc kami seme canggih manggih dah...touch screen

~aSHa~ said...

fyzzz --> yg ni kuah satey....ehehehhe..kuah kari tak smpt masak..nasi pun tak masak

~aSHa~ said...

akukahmilikmu..nama sape dekat2? nama akak ke?

~aSHa~ said...

mamalyna --> tul jugak tu ek...ermm next time tajuk tumpah ke roti canai kosong...aku suka roti canai..hujung bulan aku ke putrajaya..jom pekena mamak....ehehehe

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels