Tuesday, January 26, 2010

lagi tentang Setiausaha Pejabat / Pembantu Khas

korang dah baca pekeliling baru keluar arini...masih panas dan hangat

sila lihat sini ye...so maybe aku leh kekal sini..alhamdullillah...boleh fleksi...jom terjah

http://www.jpa.gov.my/docs/pp/2010/01/pp12010.pdf

/me --> sepatut aku bersama Setiausaha Pejabat di JPA arini untuk sesi taklimat dari admin JPA..uhuhu...tapi bos kata...tak payah pg ar...sbb byk mende nak settle kan di ofis...(walau taklimat tu ala2 penting)

peace...

13 comments:

..nOj.. said...

ok nanti aku terjah. malas plak nk pg skang. nanti la

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

betul ke asha ada taklimat JPA.. kena kami tak diberitau. kalau ada nak jugak pergi

ezzati said...

apakah??ermm...jap nk tgk

~aSHa~ said...

NOJ TERJAH AR..

kak mimi --> taklimat jpa tuk PA di JPA...PA di kementerian lain, akan diberi oleh pegawai di admin (mereka kan dah hadir taklimat dair jpa aritu) SO nanti pegawai tu sendiri akan buat tuk kementerian/jbtn

ezzati --> tgk ye

{ e'mie } said...

maknanyer..tiada sebarang perubahan..tq..

@juera said...

alhamdulillah kekal..=)..klu tiba2 je bos naik jusa C???..kih3..x de r gurau jer..kerani x de ke nk bt cmni gak..adeyh!

aLoNg@Na said...

bleh la fleksi di tpt bos skang ek..

tp alg nk tyer,kita N27/N28 klu di bwh peg seliaan 54,elaun pembantu khas tu kita dpt 150 or 120?

~aSHa~ said...

emie --> a'ah...

@juera --> kalo bos naik jusa.....boleh stay sini lagi...fleksi..

along@na..--> elaun 120..mengikut gred bos...

deusXmachina® said...

ape ni kak
pasal kenaikan pangkat ke gaji ke ape
kurang paham isu2 gomen ni
erk888

~aSHa~ said...

deusXmachina@ --> pasal naik gred tuk PA2 gomen

Aidi-Safuan said...

pergh..naik pangkat! kena banjer milo ais la camnih. :p

~aSHa~ said...

lor milo ais je ke...ingat nak roti kukus sekali...selamat duit...

milo ais leh buat kan rumah je dik

gina marna said...

dah TERJAH gak blog tuu...tp x fhm arr...byk sgt cerita ceritut....huhuhuu. sian gak kat bini dia...

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels