Monday, January 18, 2010

Luka Makin Mendalam

ni entry beremosi..sila abaikan sekiranya anda peminat meme..ehehehe..
(maaf kalo ada sesape dah buat entry ni...ni olahan aku sendiri dari smlm...)




wah wah memey.....menyampah aku tgk ko....meluat sungguh tgk ko bergambar mesra dgn bakal anak2 tiri...hek eleh....itu mesra betul ke buat2 je mesra...


erkk aku plak teremosi bagi pihak Abby....


ni ha ada berita Abby terluka tgk gambar2 mesra tu..mcm sengaja je kan nak luka hati orang...tul tu Abby, saya vote tuk anda....aku pun menyampah meluat...sila la memey suhaiza jgn saman aku plak ye..aku ni org awam @ peminat yang bebas bersuara (tapi saya bukan peminat anda)...toksah nak saman plak mana2 pihak yg mengutuk mcm Ustaz Akhil Khay ugut kepada semua penulis bloggers atau mana2 tmpt di intenet...ini hak peribadi kami bersuara....so salah ke....luahan hati kami..kalo tanak dimaki hamun atau di'puji muji' oleh 'peminat' jangan la jadi artis....jadi org biasa mcm aku yg duk diam2 je...ehhehe (ye ke duk diam2...aku kan artis gak.. <--uwekkkkkkk)

aku dah baca seluruh luahan hati Abby, kat metro mingguan semalam....sian dia...


Abby, kalo saya la kan...sy akan sumpah seranah org yg meruntuhkan rumahtangga seseorang dan memegang plak tu anak kita...sedap2 ye nak peluk2 anak kita...pe ko ingat anak tu lahir dari bontot suami ke...(ha emosi tak aku)
tapi dlm luahan hati Abby tu...dia tak kisah orang buat baik dengan anak2 dia..dia suka la sbb orang nak jaga hati anak2 dia..
tapi abby aku kisah..sbb itu lakonan je bagi aku.....nak bapak kan..kena la buat buat muka kat anak..ye ar dpt tackle anak..suka la jugak bapak..kes ni norman tu pun sama jahat ar...saje nak sakit kan hati abby..tak puas puas lagi ke menyakitkan hati bekas isteri yang telah melahirkan anak2 ko tu? hek elehhhh
cerita selanjut nya klik la link tu
camne aku leh buat entry beremosi pada bulan2 kelahiran anak aku ni...mcm cacat je blog aku 2 bulan ni...uhuhu...tak elok tak elok..tapi takpe..sebentar lagi..aku akan buat keluaran anak2 aku sahaja...entry hanya beberapa jam sahaja ye..

32 comments:

ellis said...

saya pun ada baca semalam lam metro.. sakit hati tul.. muka tk tau malu tul.. sanggup duk sms abby... tebal tul muka dia ek.. dh naik keta orang leh ty lak tertinggal barang ke tak.. gilossssss..

~aSHa~ said...

ellis..senang cite..sgt gampang menyakitkan hati org kan...

nak berbaik, baik je la..tak perlu nak canang satu malaya

LYaFRINA said...

WAAA.. NYAMPAH.. BRU TGK KAT METRO KELMARIN.. ARITU KEMAIN LG X MENGAKU.. AMBIK KAU!!!!

**MMG MUKA X MALU... KALU BTUL NGAKU LA DR AWL LG...

NUFF:-- MILOOO SECAWAN

JMR said...

no komen...tak kisah pon ngn kisah mereka..heheh..tp memey tu cun gk kan...hikhik./.jgn mare ye

deusXmachina® said...

erm...bukan nak kata ape la akak...

tapi tengok cerita peribadi artis malaysia sekarang agak terlampau

sepatutnya cerita pasal karier yang diutamakan
no wonder budak2 sekarang lebih minat layan band2 indie or filem2 indie....

ini hasil dr pemerhatian saya la kan...
lain org...lain pandangan

::Mamalyna:: said...

baca jugak dalam metro semalam...nampak sangat abby dah bengkak ati giler2 ngan memey tue...siap bleh ajak abby tuk wat suprise besday party tuk norman...

** Perfect Love ** said...

hi awak.. salam kenal.
mm sy pun baca artikel ni smlm.
mmg sian la kat abby
dia pun mcm dah banyak buat bodo ngan hal2 memey norman ni. tp hati dia asyik2 dilukai.. mmg sian dia ;-(

~aSHa~ said...

lya --> itu ar ngaku kan senang apa terjadi dlm pejabat tu..ahahah

JMR --> uhuhuhuk terbatuk gua..

deusXmachina --> jom layanzzz band chipmunks..lagi berpaedah...anak2 pun suka

~aSHa~ said...

mamalyna --> itu ar bila abby diam...dia buat havoc nak suh abby tu bising2 la...nak membuka keburukan ABBY kot konon2...bla ar..

perfect Love --> salam kenal gak...takde ke persatuaN KESIAN KAT ABBY di fb mcm ada kolum I HATE FASHA...uhuhuhuhu

aqis090209 said...

husband ku mls tgk cinta balqis sbb ader memey..tp layanz gak sbb nama anak balqis.. hehehe..

dpt milo panas dr nuff..

..nOj.. said...

tiba2 je.... huhuh... mls nk menambahkan dosa yg dh sedia byk, aku cuma nk ckp, memey muka dia mmg lawo, fair je... hurrmm

~aSHa~ said...

aqis090209 --> wah jarang dgr lelaki tak suka memey ni..ahahah...tapi sweet ar dgr dia leh layan sbb nama sama dgn anak..

noj --> ecehhehhe...ada tersipi ke...muhahhahhahaa

jajarina said...

singgah sbntr disni.. =)
hoh.. saye pn kureng ngn memey ni..
perosak rumahtangga org okay~
papepn, x-pax tuk akk.. :)

IbuHakimHaikal said...

asha...sy geram ngn memey ni tau..xsuke..mmg dasar pompuan xtau malu..dah rampas laki org ade hati nk rampas anak2 abby lak...rase cam nk lempang je muka dia ni...klu tgk cite Cinta Balqis tu memey mcm pompuan mulialah sgt..tapi..hampeh..
*sory teremosi lak...

*Miss Geli^ said...

rasa cam nak memaki kan??walau hakikatnya norman mahupun memey bukan sedara mara kita....

cam cipet tau....

nak amik gambar ngan norman risau jadi kontrobersi, amik la gambar ngan anak anak....

ishh, tapi dalam hal ni, ngape popuan je dibenci, si norman tu ape kurangnya...

LYaFRINA said...

**NUFF:-
sha 2 bijik Zinger Burger.. 1 utk Danish, 1 utk Sara... jgn ngada2 nk ambik erkk..hehehhe

nsazwa said...

ya allah hai......
tolong la...pompuan tu tersgtlah buat hati keisterian ku ini meronta2 sakit...abby punya la berkorban utk norman..sampaikan sanggup beranak 3 wpun sumer pompuan tau..klu dah beranak 3 risiko gemuk sgt tinggi..tapi syg..dalam pantang abby dah diberi tekanan yg amat besar...isu memey ni...nasib la abby tabah..klu tak...meroyan dah dia...kesian sgt...

~aSHa~ said...

to all --> seme sependapat..sbb seme ada perasaan keisteriaan itu..ehehh..mmg keji itu memey...norman tu apatah lagi...sengaja sengaja...

pesanan saya sbg penulis bebas...amik gambo kalo tanak sakitkan hati org...simpan elok2..takyah sengaja nak letak mana2...lebih elok..buat mende amik gambo..nak buat kenangan? kenangan tuk apa....kenangan bersama anak2 pertama..then dpt anak dgn isteri baru....susah nak jumpa..tgk gambo la ye gitu?

ok ok aku nak set up entry keluaran gambo anak2 sahaja hingga bulan 2 ni....aku dah ready...cuma tak publish...

memey ni buat aku sentap je tau...uhuhuhu...tapi memey tu mmg cantik...org cantik ni mmg kena suka dingorat laki org ke...laki org ni pun satu..dulu bini ko tu tak cantik ke?

Ain said...

alahaiii, kontroversinya....huhuhu...

sha, kalau dah memang takdirnya jodoh abby ngan norman setakat tu jer, kita tak dapat nak buat apa...

memey mungkin penyebabnya, tapi mungkin ada sbb lain jugak disebaliknya... hanya abby ngan norman jer yg tau jawapannya....

yang pasti akak tak pernah nak menyebelahi sesiapa....

dan yang nyata jugak akak suka Cinta Balqis dan lakonan memey kat situ.....

sya, awak jangan boikot akak plak lepas nie...

akak suka lakonan dia jer bukan orangnya...

~aSHa~ said...

ain --> uish harus boikot akak lepas ni..ahahah tak ar kak..pendapat masing2 kak..cuma jodoh mereka terputus mmg telah ditakdirkan, semua perkara mmg ditakdirkan olehNya..cuma tuhan akan letakkan penyebab atr yang terjadi nye...spt gak mati...

Tuhan akan memberi sbb kematian seseorang itu....malaikat maut pun takut nak cabut nyawa kalo tanpa bersebab..sy pernah baca...malaikat yang cabut nyawa tu berkata kepada Tuhan 'aku takut manusia akan benci aku kerana menjalankan tugasan ini' dan Tuhan menjawab 'jangan takut, kerana setiap Kematian itu ada sebabnya'

tul idak? sy mmg pernah terbaca..tapi tak ingat kat mana...tapi insyaAllah penyampaian sy tu tak lari kot..maksudnye sama..cuma maybe ayat nye berbeza sedikit..

Ain said...

fuhhhh legaaaaa....

jom tengok cinta balqis petang nie...

episod akhir tue..hehehe...

sha mesti suka sbb ezani pilih wife pertama dia....

SuRayA^i. said...

aih, ustaz akhil khay tu pun lg sorg yg sy x bkenan gk..xtau npe..

~aSHa~ said...

kak ain..aritu tgk gak cite tu..bila free....katanye nak abis dah ye..ok ok sy tgk kalo dia pilih bini pertama..opsss....lagipun tajuk tu pun namanye cinta balkis kan..eheheh..

suraya^i --> akak pun sama la...nama je ustaz uhuh..tapi ye ar manusia biasa gak..tapi tak patut tak patut...yg tak patut sbb dia tinggal kan bini sebelum bercerai tu...anak2 tu bini yg jaga seorang...amboi2 kemain..ko ingat senang nak jaga anak2....ops teremosi plak lagi..eheh

ok udah udah...lagi 2 minit akan appear gambo both mdm saya

@juera said...

menyampah noks tgk si memey ni..x malu asum..ltk muka kt tut..tut kot..sian abby ku..owh abby..sbr ye..ak thu ko tabah cm ak jgk..hehe..

p/s:
ak ske tgk drama cinta balqis..tp bila tgk memey berlakon trus nyampah nk tgk..tp tgk jgk sbb story dia best..ignore kn memey lam cite tu..puiii..puiii..hate u!

nsazwa said...

alahai asha...: cantik itu sesuatu yg subjektif...memey tu cantik ker..?dia tak cantiklah..cuma bertuah coz kulit dia putih...klu gelap..xde mana cantik pun..tgk hidung la..cam jambu air.pas tu buat muka ala2 pemalu..ayu..lembut...eeee tolonglah...menyampah yg teramat sgt ni..mujur mr. hubby i pun tak suka dia..klu x..boleh jadi isu panas kat umah bila tgk cinta balqis tu...kakakakka..

IbuHakimHaikal said...

maap ye nk nyampok jap...geram sgt ngn memey tu sbnynye..dia xcntik pun lah...cuba tgk btl2..muka dia putih tp tangan dia gelap..hehe..klu dah nyampah tu mmg sume xkene...tp mmg dia pompuan xbaik tau..

Kniedaz said...

ahahaha..pompuan yg sanggup melukakan hati pompuan lain akan hidup dalam dunianya yg tak akan aman...huhu
poyo jek tgk gmbar nih!

mama c'fa said...

smlm ngk citer balqis..(last) sian memey a.k.a MAr.hihh sian die kn..

kite pnh tsrmpk ngn dorng ni.. kat 1utama.. sah bcnta xksh la kn..

♥akukahmilikmu®♥ said...

nyampah gila minah nie..dah2 la dok sakitkan ati org..tggu turn dia plak..akan ada org rampas norman..norman kan gatal..mula dulu ngan faradhiya..skang memey..pas nie tk tau la..

zue @ annaleeya said...

asha nak tau?? dia ni bkn memey tau.. tapi momok... mmg bengkek la dgn pompuan nih..

~aSHa~ said...

eheheh cool cool...takpe kita tgk je la perjalanan artis2 ni..ehhehehehe..layanzzzzz...

lemangcute@chah said...

Tak nak jumpa perempuan perampas macam nie..huhu.. YA ALLAH..jauhkannnlah dari hidupku...huhuhu...

salam kenal untuk asha..:)

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels