Saturday, January 16, 2010

MDM1 Bergambar dgn Fahrin Ahmad

kejadian ini di petrol pam SHELL....
mdm1 : siapa hensem...danish ke abg fahrin ni?
mama mdm : tentu la hero mama yg hensem..fahrin tu jatuh nombor 3
mdm1 : sape no.1 dan no.2...
mama mdm : tentu la hero mama, abg danish, yg kedua baru jatuh ke papa ...uhuhu
mdm1 : sayang mama
mama mdm : sayang abg danish jugak..

mdm1 : mcm ni ke mama
mama mdm : ha mcm abg fahrin tu buat..(eh abg ke)..uncle fahrin ye..dia tu lebih tua dari mama...


7 comments:

LYaFRINA said...

waaa... danish bakal ganti pganti Fahrin ni.. hehehhehe
mcm knl jer tmpat ni...
hehehehehehheeheee........

nuff:- minum milo anda jd sihat & kuat..
Jom tgk Movie Handy Manny Motorcysle Advanture

@juera said...

hik3..ingt ye ye or je bgmbr ngn fahrin..rupenye fahrin lam banner..ceh!hehe

Ain said...

kecik2 dah pandai posing danish yerk...

ada bakat ganti fahrin nie...

LYaFRINA said...

waaa... milo secawannnnnnnnnn!!!
panazzzzz

~aSHa~ said...

lya --> bakal ganti fahrin jadi duta shell ke? aminnn

@juera --> jom la bergambo dgn dia

ain --> time mood dia baik leh ar posing gitu...time dia nak pegang kamera..tak dpt ar nak snap...uhuh

lya --> tq

::Mamalyna:: said...

aku rasa konpom mdm nie dipaksa posing ngan fahrin oleh mamanyerkan...baik ko ngaku gidah!!!

~aSHa~ said...

mamalyna --> ye ye (sambil angguk kepala) aku ngaku..aku yg paksa dia...hahahahaha

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels