Friday, January 1, 2010

selamat tahun baru...

semua entry mcm berwajib tuk entry mcm ni...aniwei..selamat tahun baru..semoga tabah menghadapi suka dan duka tahun 2010...tak kan nak manis je kan..tak namanye asam garam pahit manis kehidupan...kalo sweet je...mana pahitnye? best ke? sbb yg pahit tu la ujian Tuhan begitu juga kemanisan yg Tuhan turunkan, itu juga ujian...ujian nak tgk sejauh mana umatNya bersyukur di atas nikmat kemanisan itu...tul idak? ecehhh mcm ustajah nor baiyah je aku ni...cita2 tu mmg ada nak jadi mcm ustazah tu..ustazah tu kan baik, cantik...dan sgt aku suka dgn setiap ceramah dia...pesalah kan kalo aku bercita2 nak jadi mcm dia...sejuk perut mak aku mengandungkan aku...itu salah satu azam tahun baru la kiranye kan? cita2 @ azam mulia tu..semoga dirahmati...amin...

6 comments:

SuRayA^i. said...

hepi new year sis~
btul, idup perlu ade suje n duke..kalo x dull n boring =)

~aSHa~ said...

betul2...akan boring ar...tenang je...tapi air yg tak tenang jgn di sangka tiada buaya...ops...tiba2 buaya plak masuk dlm entry ni..

~pendekgemukbertompok.~ said...

selamat tahun baru!

salam kenal
xoxo
pja

LYaFRINA said...

wish skali g....
Hepi new year!
azam baru...smangat baru.... hidup baru.. matlamat lama diperbaharui....
lakukan anjakan paradigma dlm khidupan.. heheheh...
smoga tahun 2010 akn mberi lebaran y lbh indah n lancar...

::Mamalyna:: said...

hepi new yer....moga kita dilimpahi ngan kebaikan sepanjang tahun 2010 ini...hepi n27 jugakkk

~aSHa~ said...

pendekgemukbertompok --> salam kenal...

lya --> thanx for the 2nd wishes..

mamalyna --> hepi new year dan hepi2 selalu..

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels