Sunday, January 24, 2010

sob sob (nangis)...sedihnye..jom baca ramai2

kawan-kawan sekalian andai saya ada kesilapan terkutuk ter apa ke..sila la maafi ye...
kepada yang saya kutuk 'anda cantik bab jelitawan' itu benar ye...moga anak2 saya cantik bab jelitawan jugak..

kepada yg aku terkutuk tak tau mende yang sengaja atau tak..sila la inform aku ye..takut gak aku ni..mulut aku ni kadang2 leh tahan..tapi aku tak kutuk kepada kawan yg baik dgn aku...

hopefully...takde ar..sob sob..takut maaaa

10 comments:

Ain said...

baik buruk perbuatan kita mesti ada balasannya dari tuhan kan....

akak pun mintak maaf la kalau terkasar bahasa ke apa ya sha...

mana la tau kot2 ada komen2 akak yang terover tanpa akak sedar....

takut plak bila baca citer kat atas tu...huhuhu...

ardinihumaira said...

huuu.... insaf :'(

~aSHa~ said...

kak ain --> takde apa2 kak...rasanye tak de apa2 yg menguris rasa..uhuhuhu...lgpun sy ni pun otak gile2...bukan gile ye...eheheh...so sy terima seadanye..

dni --> sob sob..insaf kan....

ardinihumaira said...

a ah... insaf. dni ada gak kutuk orang time geram. hu. :(



pssst... dni dah join ni kak. http://ardinihumaira.blogspot.com/2010/01/cabutan-bertuah-mdm-2010.html

LYaFRINA said...

adakah sy?????
hihihi... sy tau sha baik.. kdg2 tlalu mrh blh jd tkutuk gak kn???
ye la kt kn mnusia biasa.. Bila dh sdr tu.. cpt2 kt mohon maaf.. Tp kalo saje2 kutuk tuk jtuhkn maruah.. mmg x ptt...

**lya tau sha x mcm tu...

@juera said...

x baek kutuk2 org..klu ade slh org kt kita sklipon biar allah shj yg membalas-Nya..kita redha kn aje..sy pn nk mtk sori klu de slh silap..sob3..cm ari raya plak..adeyh!

Farazila said...

takutttnya....
buat baik di balas baik buat jahat di balas jaat..


tp dia masih diberi peluang kedua utk medapat hidayah...Alhamdulillah..

..nOj.. said...

ek? aiyok. aku pun nk kena buat permohonan maaf secara terbuka ni. mulut ni kdg2 melampau jugak.

Ninie Fairuz said...

sebab tu selalu sangat berhati2..takut jadi mcm ni..

mmg tepat la peribahasa..kerana mulut badan binasa..

mintak jauh..

Kniedaz said...

takutnya baca cerita tu...tp yg kesian kat anak2 dia la...memang betul kan bila org kata balasan tuhan tu kalau tak kena kat kita akan kena pada anak cucu kita, nauzubillah minta2 dijauhkan Allah..

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels