Wednesday, February 10, 2010

eDIsi poNTEng Tepi Pantai plak...








"bila diberi berpeluang berposing..."
actly ada editor majalah jbtn nak gambar2 kami....kumpulan KOir
so kami pun apa lagi....AMIK PELUANG...kebetulan ini bukan dihari bekerja yg sibuk ISNIN - KHAMIS...
so santai....

17 comments:

Ain said...

sampai ke pantai ko nyanyi sha?

memang feel ni ngan angin sepoi2 bahasa....

pantai cherating ke tu?

lin_cute said...

amboi...bukan main lg yerk...

ardinihumaira said...

kak... shomel betul. akak nyanyi la sket, dni mau dengar. lalalala

~aSHa~ said...

jauh kan kami nyanyi...

kak ini kat luar pejabat kami je..pej kami tepi pantai..


lin cute....ehehehe dah org bagi can main..main la...

nsazwa said...

salam...
pej akak kat tepi pantai..?pejabat apa tu? bestnya dapat izin join ativiti sosialisme cenggini....

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu, cam kenal jew pantai ni.. ;)
ntah2 pejabat akak pun sy tahu nie

~aSHa~ said...

dni --> akak tak nyanyi..uhuhu dah lama tak nyanyi..terasa gak nak nyanyi..org lain konduk

nsazwa --> jom la dtg sini..mesti u boleh dtg sini... emel akak yg akak bgtau kenapa leh dpt dtg sini..ehehhhe azrisha03@yahoo.com

azrai --> kenal ke? pernah dtg ke? atau dekat je dgn azrai?

@juera said...

glamer u!..huhu

Ena said...

fofular la akak nie.. siap koir sampai ke pantai .. heh3x..

mesti sedap sore akak kan!..

iedaLUVsham said...

bestnyer! kene enjoy habis habisan la minggu nih, angin pantai gitew! heheh! :)

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhU..
kenal,selalu datanG & terlalu dekat..
sah2 la orG kampung nie..sy perasan lama da, akak jew tak perasan k0t..
klik2 p0tato malam nie

gina marna said...

wohhhh....geng pengawas terlampau gni laaa....kui3.

sib baek u dah blurkan gambo ai yg x senonoh kat blkg tuuu...ahaksss wat malu jerrr

emmm org2 kmamang mmg knl der monica bay nii...:)

Ain said...

ofis akak tepi pantai gak, tapi takde ler secantik pantai kat tempat awak tu.....huhuhu...

apa la yang ada kat pantai paka nie..... telur penyu tunggu nak menetas ada la kot....

~aSHa~ said...

kak..masa kecik2 dulu abah sy pernah bawak ke pantai dungun..rantau abang kan?

Kniedaz said...

amboi..aksi peluk pokok pun ada tu...tak tahannnnn! hahaha...

~aSHa~ said...

kniedaz --> eeheheheheh lepas gian berposing...tepi pantai

Anonymous said...

change your mood,refresh your mind

Visit Healing the power of music

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels