Thursday, February 25, 2010

Hadiah dah Terima?

Kepada semua Followers Bertuah bagi sesi CAbutan Bertuah MDM 2010....anda semua telah terima ke bungkusan dari saya? sy dah pos 2 hari y lepas...maaf di atas kelewatan...keadaan kesihatan yang kurang memberangsangkan...


Sekian, terima kasih.

10 comments:

A N A K - A N A K K U said...

oh iye ker, sy masih blum menerimanyer...nnt kalau ade sy info erk...terima kasih

Nurul + Nordin said...

sy pun masih belum terima lg.. nt klu sy dah dpt, sy bgtau ye... Thanks in advance.. ;)

~aSHa~ said...

anak-anakku & nurul + nordin --> oooo ye ke...ptg nanti kot.....selalu operasi penerimaan ni ptg kot...

.:fyzz:. said...

zidah..aku lom dpt lagi nih...heheheh..

Asya said...

hehehehhehe...
lya dh trima... dh lama dah..
siap dh enjoty!!!
TQ..

Nurul + Nordin said...

ye betul tekaan anda.. hadiah telah pun selamat mendarat di ofis sy ni kul 1tghari td.. ;) sgt cantik.. terima kasih asha.. ;)

ainhany said...

salam,

alhmdulilillah....
kak ain pun dah dapat..
sepatutnya semalam lagi dah terimanya tapi kejeken.. hari ni baru amik kt kaunter..

Jazakillahhu khoiron..
akak amt mnghargaiya sha..cantik, menarik tertarik...:)
halal yer....

Echa said...

oooo.. saya dah terima pun cd tu petang semalam yeeee.. tq.. tq...hehehhe

~aSHa~ said...

ok alhamdullillah...hampir semua selamat terima dah ni..harap anda gembira dgn hadiah yg tak seberapa itu..itu je termampu..tq tq

sy halal...itu kan hadiah...

CikMin said...

salam..alhamdulillah..dah terima dgn selamatnya...belum sempat buat entry...terima kasih ye tuan rumah..len kali buat lagi ye.. :)

http://jomkontes.blogspot.com

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels