Tuesday, February 2, 2010

ho ho ho aku kembali ni

ceh tajuk mcm la ada org ternanti2...uhuhuhu

wah agak lama jugak aku tidak menulis ni..maklum la 1 feb hari wilayah kan..so kena la cuti..uhuhu (apa kena mengena wilayah dgn aku ek).....

bila bercuti...sepi sungguh la blog ni..hingga nuff pun sepi....opssss....

nanti aku akan terjah sorang2 ye...baik followers..baik blog list yg dah update...so aku terjah...tapi take time skit...sbb ptg ni ada latihan koir....baru masuk keje dah mcm2 agenda ni....

10 comments:

LYaFRINA said...

tulaaa...
lama btl sha myepikan diri...
ingatkn ape2...
merajuk dr dunia blog k...

ardinihumaira said...

tu la akak... maen nyorok2. hehe

Zimah's Depart said...

wo wo..kata nak jmpe aku..

Sharinginfoz said...

ramai ni org ternanti2 kat sini...

Siapa Nak Promo Blog???

Sedapnya Cendol….

Handphone Discount Sehingga 70%????

Ena said...

Ngeh ngeh ngeh..
samer la kiter bercoti2an semalam.. ikut hati nak sambung lg arini.. hu3x.. tp nan boleyy la cenggituw kan!..
Kak asha, jgn luper terjag heh!.. main terjah2 jer kan ala2 Nas Ahmad la pulok.. tp lau terjah kat blog ena & terjah Nuff ena..
I likeeee!!.. heh3x..

gina marna said...

amboi3...cuti hari wilayah la kunun yekk...hihihi. iye lerr sunyi opis ni awk x der...x leh gosip...opssssssssss

~aSHa~ said...

ehehehe ....lya, bukan sepi, tapi tak kesempatan, dni, bukan nyorok2...tapi ala2 nyorok gak la..sbb malu petua kecantikan tak menang..nampak sgt tak lawa..ahahaha....

zimah bukan tanak jumpa, tepon ku rosak..sampai sane terus rosak..terpaksa menumpang kasih tepon hUBby aku..

sharinginfo, ye ke tertunggu..ye la ai dah terjah..ada jualan tepon ye...ai nak beli ni...tapi jauh yakmat

ena, ikutkan mmg hati nak cuti lagi..kalo boleh cuti terus..opssss..ahahahha...cuti terus takde ar duit bulanan...ai dah terjah blog u ye..nuff tido

gina, ai kan duk kat putrajaya ni...mesti la cuti wilayah...konon2..

..nOj.. said...

yelah. aku tunggu ni

::Mamalyna:: said...

welcome back!!!!

Kniedaz said...

tulapasal...bila buka blog asha senyap je takde n3...windulah jugak..hehe

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels