Thursday, February 11, 2010

Pengumuman Followers Bertuah Sesi Cabutan Bertuah MDM 2010


pertamanya saya memohon maaf kerana tidak dpt umum lagi..sbb tak cabut lagi...uhuhu...
malam tadi anak sy tido, sy plak tak sempat siapkan tulis nama di atas kertas dan gulung2....nak buat masa kat opis sgt la tidak sesuai..so sy cuba buat kat rumah,lagipun kertas2 kat rumah, tak leh guna kertas ofis.....ptg smlm plak ada latihan netball...papa mdm plak baru balik outstation....byk yg terkejar2 gak smlm...


maafkan la sy ye....tapi sy tulis akan buat selepas 10 Februari 2010 kan..tak semestinya 11 Februari kan?

ye sy tahu...ini alasan biasa kepada semua penganjur...ops bukanperli...tapi tuju kepada diri sendiri......tapi alasan ni benar2 alasan....

nti sy publish semua gambar2 ye....thari ni ke sy cuba balik rumah...transfer gambar ke pc, tapi nak cabut tu tetap kena tgu kedua2 mdm....

cow cendol ...pis

8 comments:

@juera said...

tkejar2 akak..x pe take time k..mdm pnt berlari ngn mama dia wktu ptg tu..hehehe

Ain said...

alahaiii kesian plak kat adik akak nie....

terkejor-kejor plak jadiknya...huhuhu....

akak rasa dorang sume tak kisah, boleh tunggu punyaaaa....

betul tak korang??

~aSHa~ said...

@juera -->kamu je nampak bagaimana setiap ptg kan...

kak ain --> tq kak...ehehee

kalo ari selasa lagi la padat...

::Mamalyna:: said...

gidah, sila cabut nama aku tau...aku nak menang adiah coklat...coklat aku beli rasa tak sesedap dari ko beli...

~aSHa~ said...

adiah coklat dah cabut wei...

lagisatu bukan aku cabut...3 org cabut...mdm1,mdm2, papa mdm

Ena said...

alahai..

x pe la akak.. nanti dah free tu blh la wat cabutan tu kan!..

Kniedaz said...

kami tunggu ngan sabar...*wink wink*

Anonymous said...

change your mood,refresh your mind

Visit Healing the power of music

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels