Tuesday, February 23, 2010

Siapa nak kursus aritu?

kepada kawan2 yg bekerja kerajaan siapa nak berkursus kat sini bulan 3 aritu? sila angkat kaki.....

sila emel ke saya yee.....lupa ar....lagipun ramai..mana la den nak ingat...

emel ke azrisha03@yahoo.com..... skrg sdg pangey tuk bulan 3....

kursus protokol dan etiket sosial..ramai mintak aritu kan?

terima kasih...

11 comments:

Farazila said...

ooo..saya penah kursu ini..aduiiii rimass nyee..

.:fyzz:. said...

hmm kalau buat kt INTAN tmpt ko ke zidah..wah bestnya berkursus..tp tuh la..MARA sbb dok cut kos...buat kusus yg internal ja..
tingin gak aku..tp bulan 3 nih msti aku dh nak mula kelas UUM..sapa lgi geng2 kita yg pi zidah..?

ardinihumaira said...

kusus untuk orang keje je ke kak.. ala.. tak dapat la dni join :)

Ain said...

elok untuk yg duk front office kan....

jangan pergi kursus jer pastu ilmu yg dapat tak gunakan sudah....

layan la pelanggan anda sebaik mungkin....

sha, untuk private takde ke?

~aSHa~ said...

farazila...tak semestinya kursus tu je ada kat sini....itu contoh

fyzz ---> ada yg nak aritu..takde pun roger semula...

dni --> elok ajak deen pg kursus kawin dulu ye...ehehhee

kak ain --> kami ni sektor kerajaan...bukan tuk mcm bizness consultant tu...eheheh berkhidmat tuk negara...

lin_cute said...

aku nak...tapi yang wat kat ikwas jer....jauh sgt ar kat pat ko zidah....pas tu kita kan dah kena amalkan belanja berhemah....jom ar kursus kat ikhwas plak...zidah...ko ada tak kalendar tuk branch ikhwas....nak tgk kursus apa yang ada thn ni....

~aSHa~ said...

lin cute --> nti ikwas akan pos ke semua jbtn di bawah kelolaan dia...johor, melaka, n9....okeh? kat kami terhad....mmg ada tapi terhad kalender dia bagi..tuk setiap unit je..bukan tuk setiap org..kalender sini leh aku bagi...

LYaFRINA said...

waa...
sy insan tsisih... x tlibat.. uhuuu..
interview utk jawatan Penolong egawai Tadbir aritu pon sunyi sepi lg.. apala nsib ku ini sha???
(hari bjiwang!!)

E.d.Y said...

ada jugak org yg minat g kursus yer...

gina marna said...

hehehe iklan kursus le pulokk...ini sudah bagusss :)

{ e'mie } said...

zidah..aku ader minta ari tuh..sila isi nama aku yer...aku nak pegi kursus tuh..harap maklum...tolong yer..sapa2 lagi nak ikut aku..jom arrr...

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels