Wednesday, February 17, 2010

Tidak Dapat Aktif Berfacebook

ada ke perkataan berfacebook..kalo takde..kita adakan je la ye...

maaf la kawan² yg aktif berfb...aku tak dpt nak terlibat sama...sbb kat sini.....telah diblock....

harap kawan² yg update gambo di sane..dpt la kiranya update di blog sendiri yang ada...boleh hambar pacar yg hina ni dpt lihat...hina ke? tak hina kan kalo tak berfb...ehehehehe...lagipun hamba pening la kat sane...terlalu byk nak bukak serentak....tak tahu nak approve kawan dulu ke..nak tgk dulu ke kawan tu sape ke atau nak tgk dialog masing2 kat home fb tu....

setakat ni aku tau korang ada tag2 aku....komen2 kat tag gambo2 tu...aku dpt tau melalui emel je....uhuhu.kalo aku bukak pun kat umah....mlm2...tapi mana sempt sgt...nak mandi je amik masa 15 minit..sbb nak tegangkan mana yg patut....nak buat senaman kemutan lagi..ehehhehee

11 comments:

.:fyzz:. said...

takpe la zidah ada hikmah di sebalik ke blokkan fesbuk tuh..leh tak guna ayat tuh..haha..aku nih pun dh di nasehati oleh anuar yakni somi ku supaya jgn dok galak berfesbuk sgt..maklumlah ramai jijaka2 yg dok meng add on aku kan ahahhaah..aku pun mmg dah malaih dh..kalau ada kepentingan ja aku bukak...patuh kata somi kata..hheheh..aku tau dia jeles..kalau aku pun jeles gak...jelez ke??? kalau ko lak zidah camner..tp kalau kita guna kan facebook dgn cara yg berfaedah ok la.tui tak..cik dah..

Unknown said...

ala zidah, akak ni dah lama tak leh jenguk fb dari opis.. memagn sangap je rasa.. kalau nak tengok, malam2 boleh la kat rumah.. tp takkan nak mengadap tu je kan.. mau kena pelangkung dek hubby sebab tak buat kerja lain..

tak pe la, anggap jer la, kalau kita aktif berfb nanti tak sempat nak buat kerja lain. so kalau tak aktif berfb, boleh la tumpukan mana2 yagn patut..

~aSHa~ said...

betul tu cik zah.....aku tak la dilarang..sbb laki aku pun kadang2 on...aku bukak pun tuk tgk2 je...dan tuk kumpul kawan2 sekolah...lgpun meke tak dpt jugak nak searh aku guna nama betul...sbb nama aku kan asli..ehehehhe..klasik..buekkkk..ehehehe... aku tak approve add fren request bila org tak kenal..tapi mula2 dulu ada gak ter accept...tak sampai hati lak nak ignore balik..ehhehee....

~aSHa~ said...

kak mimi --> betul jugak tu..kita leh tumpukan untuk mendapat anugerah khidmat cemerlang dgn jalan yg lurus..ehehhe...sy tgh usaha ni kak..tq tq atas nasihat itu

ardinihumaira said...

alamak kak.. dni lagi syahdu.. akaun fb pun tadak.. hehe.. nak buat gak la.. jeles deen ada fb. kang dia mengorat dni leh taw

~aSHa~ said...

dni kalo deen ada fb baik dni buat cepat2...menyamar dulu ke..ehehehe...

.:fyzz:. said...

yer la sama la ngan aku kalau nama2 cam abang badot ensem ke..abang macho terlebih ka...johny lever ke..aku mmg tak accept rekues..
yer la tp for advantage .cam aku la info2 pasai UUM ke..nota2 ke.meting ke..aku bukak la..then leh kumpui kawan lama cam Cik dah ckp tuh...hihiks..

gina marna said...

aihhh...pakai le berukbeng tuu...hehe. ai x leh nak berfacebook gak leni...al-maklum laa kan my beruk telah dicuri...huhuhu. kalo u masuk fb leh accept jd nebor fv ai....keh3 sempat lg tuuu

Ain said...

akak plak ikut mood...

kalau rajin bukak, kalau malas langsung tak bukak....

malas nak bukak fesbuk sbb line dia lembap lor....

mencik la nak tunggu lama-lama...

Suraya I. said...

sis, kalo sy mmg x brape aktif bkk facebook lg2 after die tuka layout baru nh..peneng~~

~aSHa~ said...

fyzzz --> ada juga advantage pada ko...sbb bleh berkongsi maklumat dgn rakan sekolah...

gina marna --> beruk kat sini laju..kat bilik u ye la laju...u acceptkan je la dari fb ai...

kak ain --> fb tmpt sy pun very slow..tu yg tak menarik minat...

suraya ^ i--> a'ah skrg ni layout baru...mmg akak dari dulu kata pening dgn fb ni..sbb nak view sorang2 susahnye..nak masukkan gambo pun so slow...