Wednesday, March 24, 2010

benar kah? kita terima seadanya apa orang kata kepada kita kan..

ye ye dpt award lagi dari 3 orang blogger kalo saya tak silap la..(ke lebih? <--- ayat perasan tak sudah²)

ni saya dpt dari 3 org blogger mama c'fa, suraya dan kniedaz

sebelum ni sy dah publish ttg award ni, pemberian ziemah my xskulmate

TERIMA KASIH BANYAK² YE


eh betul ke aku ni beautiful wei (ehehehe ayat mmg tak bleh blaahh)


aku ni susah nak percaya kalo org ckp aku ni cantik ke apa ke kan...(ahahah wei sudah la wei cik asha..meluat org baca, bluekkkkkkk)


kalo suami sendiri ckp pun aku mmg tak percaya...dah la nada bunyiaan puji tu berbaur perlian...'bukan cantik, jelita je' <-- tak ke perli namanye tu...mencik mencik, aku tau la muka aku berjerawat (sbb masih remaja), perut aku buncit, dan bla bla seangkatan dengannya lagi...


aku cuma percaya bulat² pada 2 orang je ckp aku cantik, bukan bulatkocik ye.....ehehhee (bukan aku tak caya korang ok)


aku cuma caye pada abah aku dan danish my mdm1.....tapi yg terutama nye adalah mdm1 ar, selalu ckp 'mama cantik banyak'

tapi tak tau la dia akan terusan ckp mcm tu sampai ke tua ke tak kan?....mana la tau dpt bini cantik..mama tak cantik dah la...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....danish i love u...

pls pls pls, kamu jangan jeles, kalo kamu nak pujian ikhlas, tanya anak sendiri ye...ehehehehe


salam bahagia

pis no war ek

nota ibu jari kaki :

1) ada beberapa tag lagi sedang menunggu, dari kocik (lama dah ni), dari fikaryna, lagi dari sape ek? pls remind me...aku ni dah tua, otak pun berkarat...urat byk putus

2) cerita² mdm akan keluar sedikit demi sedikit..

3) ada entry yg dah janji nak publish...tapi gambo tak snap lagi..

20 comments:

ardinihumaira said...

^_^ betul la comel kak.. hehe tak tipu :)

fikaryna said...

ryna bagi sesuatu..huhu..

iz-AnN عبداللطيف said...

haah...betul kak...tak tipu...akak memang cung...ok dahh...dahh...p blog aku plak...leh gitu???:P

Siti said...

hehehe....papa selalu ckp cantik ni subjektif...ada org pandang kita cantik, org lain lak pandang tak cantik...

apepun...biar la kita jer perasan diri kita cantik..kahkahkah...:)

LYaFRINA said...

your beautiful...
your beautiful...
your beautiful..
its TRUE!!!
hehehhehehehhehee

sha.. nanti lya buat eh.. aritu tau, sha bg kat lya.. tp tgu!!!!

LYaFRINA said...

sha... tba2 rase nk ngis sgt2 ni.. nk kongsi story dgn sha..

~aSHa~ said...

dni --> brg kamu selamat sampai..suka sgt2...tak smpt snap gambo lagi..kena buat aksi2 dgn pelbagai gaya cardi tu kan...

~aSHa~ said...

ryna --> bagi tag tu ke..

~aSHa~ said...

izan --> ye dik..akak ni percaya bolat2 kata kamu tu....ahahahahahah ye udah p terjah mu tadi..skrg pun..

~aSHa~ said...

siti --> kita kena ada perasaan perasan dlm diri kita..baru confident..ahahaha..tul idak...

~aSHa~ said...

lya --> ha nanti buat tau..

lya cerita sedih apa...ttg yg latest entry lya tu ke...sha nak tinggal komen tadi..tapi teruk ar intenet arini...tak leh nak ym bagai

gina marna said...

cantekkkkkkkkkkkkkkkk! betullllllllllllllll x tipuuuuuuuuu :)

Epul Azimi said...

kak,sy terbagi tag kat akak...:)
ade mase bwat ok..:)

~aSHa~ said...

gina marna --> ehehe duit rm1000 tu ai dah bagi smlm kan?

cepu --> terbagi? baiklah dik..akak terima seadanye....

Ain said...

sha, kalau budak2 cakap selalunya benda tu ikhlas keluar dari hati dorang....

budak2 tak pandai tipu tau....

betulll la tue mdm 1 cakap mama cantik banyakkkkk....

mama dia jerk saje tak nak ngaku....

penat mdm 1 puji kan kan....

Mr Rulez said...

akak nk ty ckit..slalu mak mesti cyunk ank laki kn..betui tak..sb ank laki pndai amek hati mak dia..tak cam pmpn tau lawan ckp mak jer..hehehe

E.d.Y said...

budak2 kalau cakap sesuatu die jujur..huhu..

~aSHa~ said...

kak ain + EDY --> mula2 sy yg asuh dia suh ckp mcm tu...ahahaa...tapi lama2 bila org lain tanya..dia jwb gitu gak sampai bila2....

~aSHa~ said...

MR. RULEZ --> ye ye anak lelaki mmg patut amik hati mak dia..sbb masa kami melahirkan dia..urat byk sgt putus, anak pompuan urat putus skit je..ehehehhehee...

lovelywa said...

sy pun ada bg award ni pd awak gak..amik ekk..jgn tak amik..heheh

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels