Friday, March 26, 2010

Dinasour Di Temui di Pantai Timur


see...dinasour la tu kan..nama dan jenis apa tak tahu..tapi jinak sgt...
dan pengetahuan buat anda jugak..playground bukan tempat mainan untuk KANAk2 sahaja...
tetapi ia boleh dikongsi dgn org dewasa yg melebihi 30 tahun (contoh spt di atas) ....uhuhuhu...
ai yg bawah umur dari yu pun tak naik...ehehehe
kalo anda berminat untuk berjinak2 dgn dinasour sila la hubungi saya...sewaan sejam hanya RM77.81...bleh naik 3 orang serentak..kalo empat tak leh..kena tambah duit sewa lebih skit...

20 comments:

ardinihumaira said...

apesal mahal bebenor mau sewa? huhu... kena tunggu nuff sampai 77.81 la dni gamaknya. skang baru je 60 lebih. alohai.. bila nak dapat seghatusss ni.. nak mintak akak punya la ciket :p

iz-AnN عبداللطيف said...

Rm77.81 tu bukan tahun lahir ko dan incik somi ke...ishhh...nipu ar ko ni...

Siti said...

hahaha...licin jer bdn dinasour ni yer....tang gigi tu nampak seram...
nak beli buat balik umah terus leh tak??

zue @ annaleeya said...

hahaha..... nak sewa bulih??? tp kasik diskaun sket yer....

p/s : asha pegila bwk anak2 tgk pameran dinosour kt kompleks yayasan phg... kompleks tuh jln tg lumpur sane... pameran tuh klu tak silap akak smp bln june kot... kt ctu lg byk dinosour... siap ade bunyi suara lagikkk.... takutttt....

Ena said...

naper sampai kene sewa yekkk? ehehehe.. yerla kate kat playground.. mrmm.. disewakan & disediakan mengikut permintaan ajer la ye!.. ho3x.. tp sy rase anak sy mesti takut nak naik sbb dorg nampak buaye kat lam taman tema air di desa waterpark pon nanges2 takut.. padahal plastik jer kan.. kakakak.. memg kelakar la anak2 sy tu..

Mr Rulez said...

haha..untg cape dpt nek benda 2..dah lar mhl..jinak plak 2..hehe
asl tuan empunya blog nie tak nek ekk..hehe

Epul Azimi said...

baru nk lari ke pantai barat...ish3

LYaFRINA said...

waduhhh sha....
y x tahan tu..
tgk y duk kat tengah2 tu...
tlebih x-cited drp y depan n blakang..
ayoyoyooo...
beso sguh baby sha y tgh tu...

***Culik anok dinosour kat mana tu???

~aSHa~ said...

dni --> ahaha sewa mcm duit mas kawin je kan...ehehehe...dik duit nuff akak pun tak sbyk adik tu...caya la beb

~aSHa~ said...

izan --> nti kalo dtg sini..meh aku bawak ke situ ye..dekat je tepi umah aku ni...

~aSHa~ said...

siti --> ada jual kot..beli beli...sy ni pun kat dlm kampus jabatan

~aSHa~ said...

zue --> kerana akak...tak payah diskaun..sy bg free je..meh naik beramai2

~aSHa~ said...

ena ---> ehehe mana ada sewa ar...itu tipu semata2...anak2 pun mula2 takut..tapi bila baby beso tu naik..mereka ikut ar..

~aSHa~ said...

mr. rulez --> kalo tuan punye blog ni naik.sape nak amik gambo plak? takde gambo tak leh promote dlm blog..ahahaha

~aSHa~ said...

epul --> lari la ke mana2 ia akan mengikut jejak anda..ahahaha

~aSHa~ said...

lya --> tak tgk real lagi...kalo real lagi excited...ahahahha siap ada bunyi2 tambahan lagi...

soffya said...

hu...buleh tunggang2.best gak tuhh

E.d.Y said...

hbs la rosak harta benda awam..hehe

gina marna said...

patutnyer mama & papa yg naik dinosor tuuu...kui3

~aSHa~ said...

soffya --> ehehehe jom tunggang..

edy --> ini khas tuk dewasa ni..tak caye jom try

gina --> u pun patut cuba tau...ahahaha ajak ur papa ye

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels