Wednesday, April 28, 2010

Award



wah bangga dan terharu sekali dapat dua award dari RYNA...
thanx ye dear....semoga bahagia selalu dan murah rezeki...nanti leh bagi award berserta RM...erk? mata duitan tul aku ni....ehehehehe ryna jgn caye dgn kata2 tu...
so spt biasa kalo dah dpt award atau tag...
pass pass la kan....nanti mati disitu je...
sy nak bagi
adehhhhhh sape lagi ek tak pernah sy listkan?
uwaaaaaaaaaaaaaa jem time ni nak pk..
semua dlm list sy layak dpt award ini sila amik
(senang nye keje ko ek)
tq

7 comments:

zue @ annaleeya said...

akak ambik eh... chumel bear tuh!!! TQ...

Ena said...

heheheh..

ena pun tak buat lg pasal awrd nie.. huhu
thanks yeh!..

Ain said...

gantung jangan tak gantung....

pssst, ambuik tag kat blog akak....

ardinihumaira said...

waaaa wards! best2 :)



Thank You Nuffnang



May Happiness Be Around You Now And Forever

lovelywa said...

wahh..bestnye dpt award..thanx asha..

lovelywa said...
This comment has been removed by the author.
~aSHa~ said...

terima kasih semua sbb sudi ambil...cayang kornag

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels