Tuesday, April 27, 2010

Bukan Sombong, tapi Hari Selasa adalah hari....

Di kesempatan ini, terlebih dahulu saya memohon maaf andainya sy kelihatan sombong dan tidak menziarahi tuan puan sejak dua tiga menjak ni....oleh kerana kekangan masa...sy terkejar itu ini...tambahan pula stik broadband saya rosak....nak baik....mcm lambat je dpt...so cdg je beli je la alternatif lain...2 kali pegi celcom dah..kecewa akak ni....

terima kasih kepada sahabat handai yang sudi menziarahi saya..sekali lagi maafla tuan rumah tidak sempat melayan dgn kuih muih dan hidangan mata lain2...

tambahan ari ni selasa adalah hari padat bagi saya (xtahu nape)....boleh lihat entry ttg diari hari selasa dulu DISINI.....

skrg ni mmg sedang sibuk persediaan untuk roadshow ke kelantan...ajk jemputan la boleh nangis2 jadinye kalo tak tahan..ehehehee...lepas menjemput...update yang reply kehadiran....kalo tak reply...call plak...(tapi ini sy tak buat lagi..ehehehhe).....kena asingkan VIP2, Dato'², tempat duduk sesi program dan tempat duduk masa makan, tapi bila program berlangsung...ajk ni dah releks skit...time pendaftaran je la nanti, org duk tanya kot, contoh soklan, 'eh nama ni ada tak masuk, eh mana nama dia, dia kata ada anta borang jawapan' huhhhhhhhh....dah la kena asingkan nama mengikut peringkat kerajaan plak..persekutuan, berkanun dan negeri...kalo alphabet kan mudah...tapi nak buat mcmane...SYMP....dulu alphabet mudah skit sy..tambahan ada pembantu....ehehehhehe skrg studen praktikal akan mula bekerja kot...

selain tugasan di atas..tugasan hakiki tetap ada, uhuhuhu dan assignment tuk bos

eh panjang plak sy membebel...sori...nanti papa mdm akan menolong sy..update, ziarah kembali teman2 mesra....

salam
tata

8 comments:

honey amour said...

wahhh akak..beri de bizi wumen...kuikuikui

ardinihumaira said...

wahhh akak nak datang qlatey bila? kalo tak exam kalo kalo kalo la ado rezeki dni nak gi kat stu.. dni buta jalan haha... ;p

@juera said...

x perr..berbaloi baloi keje byk..tahniah dpt ehem ehem..^_^

.:fyzz:. said...

bz sungguh aih ..hg nih aku leh kategorikan cam datok maznah tuh la...wanita seterika..eh iron lady..leh tak cam tuh..pepun selamat bekerja..

E.d.Y said...

selamat membzkan diri...:)

Ain said...

jenguk adik akak yang busyyyyyyyyyy.....

hehehe......

takpe la, lepas dah settle sume nanti, boleh aktif berblog balik....

zue @ annaleeya said...

takpe... setel keje dulu k... pastuh blogging balik taw!!!

penahatiku83 said...

bz yew... ciannya... takpe2 nanti bila dah bley bernafas blogging balik k :)

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels