Monday, April 19, 2010

Cekgu Taska nak maisara rajin Solat

sempena besday anak2 taska...cikgu telah menghadiahkan telekung tuk si anak dara sy...

agaknye dia nak anak sy rajin solat....amin semoga ye nak
comey tak mama???
of cos la comey cayang.......

dia ni jenis rimas kalo pakai2 tudung ke apa...sekejap je nak pakai...lepas tu dah amuk2 nak tanggal..huhhh
camne nak jadi ustazah ni sayang....

23 comments:

Ain said...

comellll la sara nie, gewammm aunty tau....

sha, telekung ni kecik erk..... teringin nak cari untuk sarah akak satu....

Siti said...

waaaaaa..dpt telekong yer..bestnya....
siti pun dah lama nak belikan anak2 telekong, tapi x beli2 lg.

~aSHa~ said...

kak ain --> nak ke? sy ada jumpa kat satu kedai..tak tau berapa harga...nti sy try tgk

~aSHa~ said...

siti --> nak ke? asha tlg belikan mau..sbb jumpa tempat kedai tu

Ena said...

hehehe

sangat comei la pakai telekung camtu..

si anis pun sibuk gak mintak telekung.. tp ummi nye lom cari lg..hoho.. udahnyer kasi yg ummi nyer yg kecik sikit tp tak yah pakai kain dah.. hahaha.. hampeh punyer ummi.. yelah pasnie kene beli la..

iz-AnN عبداللطيف said...

hehehe...bagusnya taska gitu...
lor, mana tak rimas weii...ikat tocang pun dia takkmo...

~aSHa~ said...

ena --> ehehe ramai yg nak beli ni..leh ar sha jual..ohohoho

~aSHa~ said...

izan --> kakak nak jugak ke?

zue @ annaleeya said...

iskk... tomei maisara pakai telekung... bagus yer taska tuh, siap bg adiah telekung lagik...

ardinihumaira said...

meh kak dni tolong jahitkan telekung meh.. besau tu.. alolo.. kak dni jahitkan meh3...

moga jadi solehah dan muslimah, amin ^_^

~aSHa~ said...

zue --> taska yayasan..actly kelab...kumpul2 duit parent gak

~aSHa~ said...

dni --> ala suka nye sy kak dni baik hati offer diri..nanti baby pos ke akak ye

mamalieyna said...

alahai comeinya! bagus la tu, kecik2 dh diberikan pendedahan..ghajin solat ye sayang..^_^

..nOj rawK.. said...

cikgu dia tu tulis ape weh?

SEMOGA CERITA SELALU? nk cite ape ni

LYaFRINA said...

waa.. sgt2 cute tu.. tp telekung tu beso la.. nmpk rmbut.. hehehe.. kna pin kan la..

**sama mcm asya, xleh ltak tudung k.. mgamuk la.. tp topi ok j.. aiyokkkk apa mau jd ni???

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

lol.. chanteknyer..
sejuk perot ibu ngandungkan..
telekung sama cam my alya..
hihihi, tibe magrib tu la die sibuk sgt nk ikut solat..

miemiey said...

cantiknya...n nti besar tentu muat..bagus ar ustazah kasi adiah telekung lagi...

Ain said...

nak, tapi yang kecik dan muat la...

kalau besar sangat karang, tak boleh pakai pulak budak kecik tue...hehehe

boleh ukur kat sarra sha, lebih kurang ngan sarah akak jer kan....

~aSHa~ said...

mamalieyna --> tq aunty...insyaAllah akan rajin solat.. kalah mama sy nanti

~aSHa~ said...

nOj --> tulisan cekgu tu tak clear sgt...semoga ceria ar...kalo semoga cerita selalu pun takpe gak..ada gak teman aku borak2..cerita hal sekolah

~aSHa~ said...

lya --> ehehe tu la pasal budak skrg ni..sama je mereka ni..pakai topi mau..pakai tudung takmo

~aSHa~ said...

leily --> bagusnye alya ni..dah la pandai berposing..pandai plak tiru mama dia nak solat...bagus tu...

~aSHa~ said...

kak ain -->rasanye itu paling kecik yg si maisarah pakai..ehehehe...mau ke...nanti sy cari saiz M ye..saiz S non ada

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels