Thursday, April 22, 2010

Hari Bumi - Kempen menanam 26 juta pokok serentak di seluruh Malaysia

sempena menyambut Hari Bumi, setiap negeri sedang menjalankan kempen menanam 26 juta pokok serentak di seluruh negeri di Malaysia, so selamat menghijaukan bumi.....


look aku didera...uhuhuhuh mentang2 laki aku xde arini, mu dera aku ek
(jejaka yg pegang kayu tu 'sedikit mental' <--sila jgn percaya)
mari bercucuk tanam

ini pokok aku..aku dah cop...10 tahun nanti aku cek mula...

selepas acara² tersebut, semua peserta dapat membawa pulang bunga orked...aku dapat 3 pasu...tima kaceh...ehehee

15 comments:

~anna&anuar~ said...

ku dah kato, ekau ni kemain makin santek nye.. cubo ekau kobar kat den...rahsionye....

p/s: ekau pakai susuk yo kak asha?? hiks~

~aSHa~ said...

ye aku pakai susuk ni..nak tau ke kat mana aku dpt susuk tu? eheheheh

bank in pitih dulu ye..ehehehehehhehe
RM1k je...no nye 12345678910

maybank tau....

nanti akak terbangkan susuk tu tau...

LYaFRINA said...

eyhh..kat MONICA BEACH ke ni??
tanam pokok mde sha?? napok mcm daun rhu je kat tangan tu?? ngehh..ngehhh...ngehhhh..

kantoiiiiiiiii

penahatiku83 said...

fuh, bagus bagus, fiza nak satu... akak tanamkan bg pihak fiza yewwww

IbuHakimHaikal said...

wah...kompom pokok tu subur klu asha yg tanam..hehe..lawalah pakai topi tu.. ;)

Fiza's said...

kt pun wat tanam pokok jugak.. ehehhe best

~aSHa~ said...

lya ---> ehehe mana yu tau?

~aSHa~ said...

penahatiku83 --> boleh aje...hulurkan bunga..tangan akak ni sejuk2 gak...eheheh

~aSHa~ said...

ibuhakimhaikal --> amin kita tgu 10 taun lagi..kita tgk.ehehehe...(selalu pkok aku tanam kurang jadi..ahahah)

~aSHa~ said...

fiza's --> ai know...yu jadi org kuat MB kan..kalo xde yu takde sape nak tlg MB tanamkan..ai dah tgk ur blog

zue @ annaleeya said...

campak bunga oked kt akak satu pasu bulih???? hehehe...

::Mamalyna:: said...

ko ker? aku ingat orang-orang tadi...hehhehe

~aSHa~ said...

kak zue --> ramai org berebut2 orked ni...nanti campak2 ke akak rosak la...kena hargai ni..ehehe

~aSHa~ said...

mamalyna --> hampeh lu..ehehehe ko ingat aku bergambo dgn tepi sawah mcm pijot tu ke

@juera said...

rugi mse ni org gi kursus..dpt 3 pokok ekk..bak seketoi..suka giler orkid..:D

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels