Thursday, April 22, 2010

Hari ni Hari Gaji Kerajaan????

(gambar ihsan google)

ceh ayat tajuk tak bleh blahhh..



eh tapi aku betul² terkejut jugak la pagi tadi...diberitau arini gaji..ermmmm



list2 perbelanjaan belum dibuat...esok nak balik kg....nanti kang barang KEPERLUAN belum beli...benda lain plak dibeli dulu...so malam ni MALAM JUMAAT...jadi mari kita sedekah jariah atau bayar zakat ke kedai KAK KIAH...



ermm duit bulan lepas berbaki lagi (ayat berlagak nak mampus tak?) ehehe setakat baki 2.30 tu pun ko kecoh duit tak abis lagi..eheheheheheh

29 comments:

ardinihumaira said...

huhu.. nak RM50 leh tak kak? kalo tak leh, RM100 pon jadi la :p

..nOj rawK.. said...

topup tpn aku lagi wei... hotlink RM10, celcom RM10 ek. kan ko suh aku sms ko kan

Siti said...

waaa..dah gaji yer..sonoknya...siti gak lambat lagi....duit gaji yg belen bulan lepas tu leh baje siti makan yer. hik3

LYaFRINA said...

yihaaaaaaaaa....
sha..doh biler agi nok blanje sata & otok2.. heheheh
kat KEDAI AZIZ SATA tu.. tp x best ar situ.. glemer j lebih...

**lya..ni btungkus lumus kira ot org... waa... poning...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

heheh akak ada senarai/jadual tiap2 bulan gaji bila.. so mmg dah tau awal2 bulan ni gaji cepat. best!

mamalieyna said...

makcik kayooo! hehe..

tu aa tnya en abe, confident dia ckp gaji ari isnin, ngelat takmo blanje kite lah tue..eeeiii..

hazlina said...

syokknye kije gomen!!!awlnye gaji..

sI tEDI said...

a'alah. ada baki. bulan ni dok diam2 lam bank tu okey?

honey amour said...

kalau pasal gaji akulah org pertama yg tau,coz 1st aji memang ndak boleh lewat,so 25hb ari ahad,pastu gaji ndak boleh keluar hari jumaat,so hari ni la jawabnya..hikhikhik...

Sitisifir10 said...

oo...gaji sudah masuk ye korang...maw tepon kasteme kolek utang :)

bangibookseller said...

http://bangibookseller.blogspot.com/
Books for you and yours...

Mr Rulez said...

untglar gaji dah msuk..nie leyh bnje lar..nk mkn kenny..hehe

jap2..nk popeye gak lar..;)

zue @ annaleeya said...

best ar gaji dah masyuk.... akak keje swasta nih seminggu lg lah... dah dpt gaji tuh, mehla kuantan, blanja akak... hahahaha.... nak jgk!!!

miemiey said...

bestnya dapat gaji...leh laa belanja kita kl alik kg..hahahaha....

~aSHa~ said...

dni --> amik la...amik je....amik kat gambo tu ye..nak amik semua pun moleh..ehehe

~aSHa~ said...

nOj --> mmg aku ni suka SEDEKAH kan..eheheh yg aritu halal..next no more dah..ahahaaa

~aSHa~ said...

Siti --> 2.30? belanja cekodok + teh tarik mau? itu je yg mampu ni dgn baki bulan lepaas...ehehee

~aSHa~ said...

lya --> no hal..calling je la ek...asha anytime...ehehehehe seronok jumpa kawan2 ni

~aSHa~ said...

cik puan mimi --> sy ada gak tarikh gaji tu aritu..masa kemas meja hilang dah...so sy pun tak bertanya kawan2 bila gaji...

~aSHa~ said...

mamalieyna --> eheheh nanti mintak jadual gaji gomen ye..lagi senang nak cek...mlm sebelum listkan nak apa..eheheh

~aSHa~ said...

hazlina --> awal gaji awal abis..eheheh tapi pusingan nye tetap sama...30 hari..sama je dgn swasta..swasta lmbt gaji lmbt habis..pusingan nye sama gak 30 hari jarak kan?

~aSHa~ said...

si Tedi --> kalo la duit tu leh duduk diam2...syukur dan nikmat rasanye...tapi wa nak ucapkan AMIN semoga kata2 itu menjadi..ehehehheehheheheheheh amin amin amin

~aSHa~ said...

honey --> mesti gaji org leh tau kan...mesti akauntan ni...tlg tuko2 skit angka kat gaji sy...jadi belasan ribu skit.eheheheh

~aSHa~ said...

sitisifir10--> wah time ni org bizness makin suka...

~aSHa~ said...

bangiboookseller --> alamak baru nak menyimpan...dah ada blog 'cuci mata'

~aSHa~ said...

mr. rulez --> akak nak menyimpan bulan ni..eheheheheh so tak belanja sesape termasuk diri senidri

~aSHa~ said...

zue --> kak sy nak menyimpan bulan ni..takmo keluar..eheheh (dan dan kata nak simpan..ahahahhahaha)

~aSHa~ said...

miemiey --> ha kalo balik roger tau...bleh je setakat sata dan otak2 tu..xyah kuar gaji...

.:fyzz:. said...

aku mmg every month listkan barang2 yg perlu aku supingkan..then benda2 bil yg perlu diselesaikan..jgn lupa simpan skit uwang lam asb yer..

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels