Sunday, April 25, 2010

Sekarang Makin Mudah Jumpa Wang ini

wah dulu aku tercari2 duit ni nak simpan
skrg ni keluar je duit kat bank....mmg dah ada...ermmm kata terhad?
ehehehehehehehe kalo korang tak caya pg keluar duit ye...lepas tu bagi aku...

(lya im so sori tak dpt publish entry selongkar tu...sbb dah cuba byk kali upload gambo...pesal tah tak kuar...dari pagi lagi)

13 comments:

@juera said...

sllu time kuar duit dr ATM bank..trus belek kt blkg..sia2 je krn x jmpe2 lg..tp x pe la jnji x palsu kn duit tu..ade org kte duit x de lambang 50 mlsia tu palsu..x laku kt negara luar..

ardinihumaira said...

nak dua puloh keping kak! hehe... dni lom pernah jumpa :'(

~aSHa~ said...

@juera --> kalo mau..meh la amik, ambil pulak..tuko ye..meh la tuko...byk ni sbb nye org duk bayar pg sabah ni....

~aSHa~ said...

dni --> nak? boleh nak tu..tapi kena jadi adik ipar atau kak ipar k.sha la..ahahahahahahhahaahhahaha aku pinang terus...nti deen plak marah

.:fyzz:. said...

alert tui hg zidah bab duit..aku pun kdgn2 tak pasan..terus ja berbelanja...owh ya..dh ko tunjukkan wit nih terus aku bukak purse aku dh dpati 3 keping duit rm50 aku ada lakaran Tunku abd rahman nih...

LYaFRINA said...

huhuhuu.. dah bila boleh publish?? lya dpt msg td.. tp..tapi.... bila x bbalas tu biasa nya sbb apa???

E.d.Y said...

kalau ada duit lebih tu jgn lupa bank in kat org di sini..hehe

~aSHa~ said...

fyzz --> aku kan otak bizness..ehehehehee

~aSHa~ said...

lya --> ok ai paham...tapi sori ye bukan xmo publish yg yu punye tagged tu..tapi cannot maaaa

~aSHa~ said...

edy --> ye ye ada duit terlebih seposen dua...mau? bak sni nombor akaun...ehehe

Ain said...

hari tu akak ada kasi awak sekeping kan.....

~aSHa~ said...

kak ain --> betul2...tq tq
skrg ni dah byk plak keluar..

kan best kalo tekan kat atm tu keluar mencurah2 lebih dari yg kita minta...ehehe

@juera said...

nnti klu rjin org g sna amik duit tu..eh amik pulak..tukar..kih3..

p/s: nak sedekah pon x per..cewahh!!kuix3

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels