Saturday, May 22, 2010

Akademi Fantasia?

cerita pasal AF ni...actly aku bukan la peminat tegar..tapi layankan je la...kiranya aku ni selalu menjadi penyumbang trafik tuk penonton AF la...

tapi serius talk...aku tak minat..dan tak pernah menyumbang kan sebarang sms untuk mengundi pelajar2 nye pun...buang duit aku je....

ehehehe entry bahaya ni...eh ini kan hak masing2...nak minat atau tak..minat tak minat aku penyumbang trafik jugak...malah aku tak pernah miss bayo astro tu...bayo berlebih2...sampai dulu kadang2 ternegatif...eheheh dia plak utang aku....tapi bila skrg bil dah melambung...tak kose nak bayo lebih sgt..lebih takat rm2 tu kira biasalah...

oh ye aku pun tak paham pesal org minat sgt AF ni....mmg ada aura tersendiri...bukan mawi je ada aura tau...AF pun ada aura tersendiri..sampai aku yg tak minat ni leh tgk...

sampai aku nak tgl LOST pun susah...skrg dah pukul 11 bang oi....aku nak tgl LOST...wuteverrrrrrrr.....i dont care..

9 comments:

ardinihumaira said...

besok tengok mentor lak kak.. jommm :) hehe

@juera said...

dik pon jarang tngok gak kak..tp disebabkan ade shahir je tngok AF tu..alhamdulillah shahir juara jgk wpon dik x undi dia..tau dh mmg shahir la juara..sbb sore best..ada pakej jd artis..muka encem..i likee..eh gedik dh nie..k la..hehe

Ena said...

ena pun jarang nengok asha.. tapi malam nie jer layan sbb nak tahu sape la yg menang tu.. heheh..

~aSHa~ said...

dni --> adehh dik...hafal setiap program yek...akak ni tak tau pun...ehehehehehe....tapi mlm ni ahad mlm isnin takde cite best sgt..so leh la layan mana2

~aSHa~ said...

@juera --> so kita dgr radio je la...senang kita nak tau mana sedap sore mana tak...muka kemudian cerita..tapi pakej artis tu mmg kena ada sedikit rupa kan?

~aSHa~ said...

ena --> asha pun terpaksa layanzzzzzzzzz...mencik

honey amour said...

same here..tak pernah nak undi2 segala nie..kecuali sekali je dulu..undi stacy..tu sebab stacy menang kot..ahaksss..

mumu said...

tgk jee...

Sitisifir10 said...

a'ah ek....saya pun kejap2 jeling..kejap2 jeling haihhhh