Thursday, May 20, 2010

Apa ke hal nya kutuk2 Melayu ni!!!!!!!!! stupid,rubbish






ok ini sebahagian yg aku printscreen..malas nak buat semua...kalo nak tau lebih lanjut baca di entry sebelum...spt di bawah:

gile ke apa meke ni....maki org melayu tak tentu pasal....wth...atau lebih 'sopan' skit..WTF (wut the fotosintesis!) nogha pun pinjam org lain, aku pinjam mu ...
------------------------------------------
sopan kan mulut aku...ehehehehhehe
------------------------------------------
jd aku tak maki bangsa lain, jgn maki aku...aku ni ada gak bangga dgn 'korang2' bangsa lain tu...walau mcm mangkuk je kutuk2 melayu...aku bangga apa dgn cina n india..dgn semangatnya..cara berniaga nya...tapi aku tak bangga dgn sikap kutuk2...atr uols pun ada jugak islam...islam tak kira bangsa babe....kita kira agama okeh? ikut la ko bangsa apa pun.....(jadi tak semuanya mereka gitu..segelintir sahaja)
-------------------------------------------
sentap jap pagi2 ni...ada ke babi ke melayu...cis bedebah tul...
lantak la itu adalah SPAM ke apa..yg pasti ko dah kutuk MELAYU
==============================
arghhhhh sudah..aku nak pg solat hajat ni...beramai2....aku doakan ko semoga 'bahagia' selalu...

12 comments:

ainhany said...

dasyat2...nie dah konflik diri..
kita tebarkan pancing...muga dapat diselamatkan.

"bahasa budaya bangsa"
bertanyalah diri...
kenalilah asal usul
pilihan atau ketentuan??

ardinihumaira said...

aik kak.. kanapa diorang emo hal melayu dan malaysia ni? ape kenenya? heran lak dni... aduyai manusia..

ikiqzana said...

kita mana ada mkn babi arr.. dorang yg makan so jgn sukasuki kata melayu babi.

sikit emosi pepagi ni.

lovelywa said...

eeeiii bengang lak aku bace menda nih..asha, gi la anto kat polis..biar dorg kena tangkap ke..tensen aku!!

lemangcute@chah said...

hmmm.. tarik nafas lepas..tarikk..lepass... semoga Allah melindungi kita semua.. amin.. peace no war..

LYaFRINA said...

ishhhh..dasyatnya sha.. y n3 tu..smpai jd gini kutuknya kat org melayu.. hbis tu y sabah n sarawak tu.. bukan k 1 malaysia????

mamalieyna said...

Ya Allah..senangnya perkataan2 cenggitu kuar dr mulut diorang eh..huhu..sedih..meh kita sama2 solat hajat dan berdoa byk2..huhu..

Sam said...

Mayb sumday a 'miracle' would happen.. Malaysia will become chinasia? Wake up MALAYS.. UNITE!!!

Echa said...

apa kes la derang ni... bila dah terlalu obses.. entry yg takde kena mengena pun nampak gitu.. takpelah zidah... sekurang kurang nya nampak ada yg amik berat sal entry ko ni...

zue @ annaleeya said...

chaitttt... kuang ajor!!!!

Kniedaz said...

kan dah kata..manusia sekarang banyak yg biadap.. huh!

SuRayA^i. said...

ntah pape dorang ni -.-"