Thursday, May 13, 2010

Beg Santini dari MDM1 buat Hari Ibu

aku bukan nak riak atau berbangga...tapi rasa terharu...kali ni dpt hadiah paling mahal sekali...korang dpt apa?
aku dpt henbeg santini tau..lepas ni leh ar buat segmen selongkar beg baru plak kan..ehehhee
hadiah ni dari mdm1...tq dear...
ye ye itu hanya gambo..gambo henbeg...so itu je la hadiah aku tuk tahun ni..
anw tima kaceh anak2 aku yg disayangi selalu

dari abg danish
i love mom katanye...
aku reply 'i love u too dear'
dari baby...
dia kata, dia kaler kan je..tulis tu cekgu ani buatkan
tq my girl..i love u too dear
tq laling....
hadiah dari papa kamu yg membuatkan mama ni jadi mama takde lagi..
ehehehheehe
////aku dpt ni pada last sunday..tapi lewat publish

17 comments:

MRS. K said...

wahh.. hehehe.. taon depan mintak henbeg Lv pulok! hehe

LYaFRINA said...

olooo.. sweetnyerrr!!

LYaFRINA said...

eyhh.. tomey beg sentini tu.. hehehehheheheehe

..nOj.. said...

beg skeleng ke tu weh

@juera said...

lorrr..ingt btol2 la sentini..hehe..tp hadiah dr seorg anak yg pling bernilai ialah menghargai ibu bapanya..

iz-AnN عبداللطيف said...

aku masih menunggu ucapan dan adiah dari anak2...leh tak gitu???

~aSHa~ said...

Mrs. K --> kalo hadiah gini..tiap2 tahun aku mintak..no hal aku rasa...cuma kena rajin 'cari' je

~aSHa~ said...

lya --> kamu ada beg sentini ni? takde kan...jgn jeles asha ada tau

~aSHa~ said...

nOj --> beg sling ke ko nak maksudkan..aku rasa ye la kot...ehehehe tak leh nak cuba lagi ni...segan nak test

~aSHa~ said...

@juera --> betul la punye hadiah ni..ehehehehhee

~aSHa~ said...

izan --> boleh...insyaAllah taun depan..kakak pandai plak buat...sekolah baru kan? mesti mcm2 dia buat..tuk besday ibu ke..

.:fyzz:. said...

beg selang ke zidah..tali pnjang ke..bagus la mazri..mmg menghargai isteri tui...cayalah..tp tak baper nak clear la beg tuh..ko kena mik sambil ko sandang beg tuh..baru best hehe.

~aSHa~ said...

pijot --> ehehe ini hadiah danish ok...ko tgk gambo je ye..tak baca apa2...cis kek..
lagipun rumah aku sdg di oter ni...oleh puan...dot dot..nama terpaksa dirahsiakan katanya...nti dia takut org suh dia lagi...ehehehehe

zue @ annaleeya said...

pandai danish dgn sarah buat kad tuh utk mama.. so sweet....

rase terharu bila anak2 bg kad cmni kan sha???? hrpkan bapak... hampeh!!!! nih rujuk pd akak yer sha... smp skang tggu adiah hr ibu, tak dok pon.. huhuhu...

Ain said...

handbag baruuuuuu....

bestnyaaaaaaaa....

ardinihumaira said...

sweetnya.. kat dni ado tak? nak3 :)

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wah sungguh terharu rasanya.. memang semua ibu sayang anak2 mereka kan.. tanpa mereka, rasa tak lengkap hidup ini