Monday, May 3, 2010

hari ni Saya di Kota Bharu....

setelah 2 minggu bertungkus lumus membuat persiapan ke KB...akhirnya....ptg smlm selamat sampai ke KB..hai warga KB....aku dtg ni...

semalam selamat dinner di Hotel New Pacific, anjuran dari jabatan xxxx...seronok gak dgn persembahan iringan dikir barat...rasa terhibur jugak walau badan dah letih2...

arini pagi2 ada event di Kota Darul Naim...pada yang keje kerajaan jom dtg ke Dewan Teratai pagi ni hingga thari...sbb kami ada buat sedikit event Hari Bersama Pelanggan di Kelantan plak...

so kepada rakan2...selamat berkerja ye...

ai ni tumpang ehsan dari broadband @juera je...laptop dan stik sendiri tak bawak....
ptg ni nak balik dah...esok plak nak pg putrajaya...hai warga putrajaya..tgu kedatangan aku ye...ehehehehheeh

oh ye berkenaan entry sebelum ni tak sempt nak bercerita panjang lebar...

diringkas kan disini...

ada yg tanya..en hUBby tak jeles ke? eheheheh jeles ke mende....bf tu bukan la kekasih hati sampai perlu makan hati...so boleh buat kawan2 lagi....so hUBby pun berkawan dgn dia jugak...dia pun bakal dpt 2 anak....

oh ye aritu member tu siap nak suh amik dulu gelang baru...next week bayar....wah takut la babe...takut aku tak smpt nak bayar hutang dia next weeek...mana la tau ajal di tangan Nya...
tapi dia kata...kalo dah pegi dulu, nak buat mcmane...kira halal je la.....
xpe la ye esham....next week kalo ada rezeki ai amik gelang tuk baby ai tu....trade in yg lama...

oh ye sempena dgn pembukaan kedai baru dia yg dah lebih sebulan tu..dia buat promosi harga emas segram RM123...tak tau la promosi sampai bila...kira rendah la tu kan harga emas skrg ni kan mahal....

ok tata...aku nak kena jadi tray girl plak lepas ni..rutin setiap kali ada majelis...tray girl aje...dah 6 taun keje ni...6 taun jugak la selalu jadi tray girl...uhuhuhu siapa la aku.....tu je aku layak...uwuauauauauaua

19 comments:

♥cikmOt♥ said...

huwaaa...rege emas mang mahal skang...tu pun dah murah kut...ishh, bilalah nak dapat beli emas ngan rege rm89 segram cam beli masa kawin dulu...hehehe

Ayu Cute said...

Salam Asha...laa..nape tak cakap dtg KB....ke ayu yg tak pasan?hehehe...klu tak,blh gak jmpa2..bertentang mata kat org!hihihihi....eh,murah tu emas RM123segram sbb harga pasaran skang RM133!

LYaFRINA said...

waduhh.. bz nyer..
apa2 pun smoga smuanya sukses n bjln dgn lancar...

**siapalaaa aku ini....

ardinihumaira said...

kak... new pacific yang purple ittewww... huhu kalola dni takdekelas rini mau je dni kedek2 naik saga oren p kat akak hukhuk sdeyhnya :'(

Zue AnnaLeeya said...

wah.... bizi mummy nih...
apepon moga bjalan lancar hokey... take cre!!!!

..nOj.. said...

skang emas 133 plak ke? rase cam baru je 2 minggu lepas ade turun sket. isshhh baru je ingat nk tuko gelang daryn yg dh tercabut cangkuk tu

~aSHa~ said...

izang --> nti mu pg la kedai kawan aku tu tau..kedai emas esyam

~aSHa~ said...

ayu idris --> eheheh itu ar nak update blog nak cite pasal ke KB pun tak smpt..konon2 la tak smpt...ptg ni nak balik dah...pagi esok nak fly ke putrjaaya plak...nti kita jumpa ye...gath tu insyaAllah jadi...dlm bizi2 ni smpt gak usha tmpt...dont wori..time cuti sekolah ye

~aSHa~ said...

lya --> kenapa ckp gitu last sekali tu....nnti kalo asha free..kita jumpa2 makan2 sata ye...laling

~aSHa~ said...

dni --> xpe next time kalo free kita jumpa ye....dni pun sibuk...akak pun nak rush aje..lepas ni nak balik dah....nak fly ke putrjaya plak

~aSHa~ said...

zue --> tq dear....ehehe projek kita ni bila nak start...tak tepon lagi cerating.nti nak balik pahang...singgah sat la kot...

~aSHa~ said...

nOj rawk --> mahal ek? so kalo 123 tu kira murah la kan...so pg la kat temerloh tu ye

Siti said...

dah lama tingin nak ke KB..tak kesampaian lg.

.:fyzz:. said...

aku pun baru gi kedai emas minggu lepas..hajat hati nak tukar rantai tangan yg agak out of date tuh..last2 whole dulu...tp amik gak la cincin sebentuk..hadiah buat diri sendiri..owh ya tak silap aku emas turun skit skang nih se gram rm133 rasanya la..turun 9 hengget dari sebelum nih...aku baru pi nilai rantai kawin aku..gupernya dh RM4700...fuh beli masa kawin dulu rm1800 ja..cepat tui emas naik kan..untung kalau ada brg emas nih..(tp aku still tak leh lupa kejadian pecah rumah aku dulu...bis gelang tangan pia..rantai tgan kawin..cincin2..huhuhu taknak ingat dah.

.:fyzz:. said...

ralat hold bukan whole..apa daaa.heheheh

~aSHa~ said...

Siti --> nti kita buat rombongan cikkiah ke KB..ehehehe

~aSHa~ said...

fyzzz ---> wah kaya nye hang..leh ar rompak hang kat leher hang..hang bawak p keje ke ari2 wei? tak takut ke kena ragut

Nuar said...

selamat berguuumbiraaaa ....

.:fyzz:. said...

zidah..aku pakai la..tpi lam tudung.bukan aku tayang kt luaq pun...tp dok risau gak la..zidah..mmg kalau korang perasan foto2 aku yg tak kai tudung lam blog aku cth masa besday pia..tuh la rupa rantai tuh..mmg dh dekat 5k dh la nih..ko doa2 la selamat rantai kawin aku tuh zidah..