Wednesday, May 26, 2010

Isteri, Kekasih sama sama HAMIL!!!!

siut je...
itu perkataan pertama keluar dari mulut aku pagi2 gini lepas baca cerita berkenaan tajuk di atas.
?????????????????????
baca yang aku petik dari petikan akhbar tersebut:
----------------------
"Seorang lelaki 'mata keranjang' yang isterinya bakal melahirkan anak pada bila-bila masa ditahan sepasukan penguat kuasa JAWI kerana bersedudukan dengan teman wanitanya yang hamil di Precint 9, Putrajaya, kelmarin."
@@@@@@@@@@@
lagi
"Tembelang kakitangan AWAM lingkuangan 30an terbabit dipercayai bersedudukan dengan 'isteri luar nikah' berusia 20an tiu terbongkar apabila sepasukan penguatkuasa menerima aduan daripada penduduk"
@
lagi?
@
"Sesiatan mendapati lelaki sudah berumahtangga itu menghantar isterinya yang juga kakitangan kerajaan ke KAMPUNG kerana wanita berkenaan akan melahirkan anak pada bila-bila masa"
@
mau lagi?
@
"maklumat diperolehi mendapati lelaki terbabit sudah berumahtangga dan mempunyai SEORANG ISTERI DAN ANAK"
@
huhhhh dah ada anak sorang..so bakal mendapat sorang lagi...
pesal ek jantan keparat di dunia ni...bila isteri preknen kedua atau sudah beranak pinak byk mula la perangai macam setan...
@
kepada yang bukan jantan keparat sila jgn terasa kalo anda bukan keparat...
kalo ada meletak komen keparat...
@
lalalalalalalal...ai senyum je...sbb ai know jantan mmg keparat.....
@
untuk maklumat lanjut sila layari http://www.hmetro.com.my/
@
pagi2 ni mmg bikin hot je...ni malas baca paper pagi2...dah la tu..
bila publish je rapat2 jadinye..pesal ek?

15 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

biolah dia...dia pun nak idup jugak...

Shifa said...

keparat ke kerapat?
konpius neh..
konpius jugak ngan perangai2 gini.. haiii la donia..

..nOj.. said...

ala nak kawen bini tak bagi. so buat jela maksiat. hahaha marah tak aku komen gini?

Ena said...

mrmmm.. tu la.. macam hal2 kan!..

moga rumahtangga kita terpelihara dari segala anasir2 yg boleh memecah belahkan kerukunannya..

~aSHa~ said...

izan --> patut aku bagi ayat tu kat ko la rasanye..alalalalala tapi kes berbeza...ehehe

shifa --> hai la donia...meke tak pk akhirat

nOj --> marah? buat apa nak marah...itu cite metro..ke ko yg marah dgn statement itu?

~aSHa~ said...

ena --> insyaAllah...selagi kita berserah pada Nya...

ardinihumaira said...

huh... dasar lelaki dayus... nak wat keje kasi pompuan tu ngandung kawen je la... happaraaa jantan begitu.. dayussss dayusss... moga isteri dan anaknya tabah mengharungi dugaan ini..

Big Fish Moment with Pizza Hut

Frodo Baggins said...

>>__<<


wooohaaaaa!!!
weeeeeeeeeeee ~~~
ish ish ihs ..


pasni dapat dua baby baru serentak


haishhhhh .. zina zina

sI tEDI said...

aduhai dunia!

mamalieyna said...

mmg siut..GILER punya jantan keparat! sian si isteri..nak bersalin dah tu, harapnya takde la jiwanya tertekan, kalo idak, mau gila meroyan dibuatnya.. huhu..takut...hope dijauhkanlah mende2 camni dlm idup kita2 ni..!

honey amour said...

adushhh...memang keparat sungguh la....!

lemangcute@chah said...

Ya Allah...

Tabahkanlah hati isteri itu..
berilah kekuatan pada dia..

Ya Allah..
berilah kekuatan kepada isteri itu untuk membuat keputusan yang terbaik untuk dirinya..

Ya Allah..
bukan pentingkan diri..
bukan tak kesian kepada anak2..

Aku tak akan maafkan lelaki itu lagi..

never..and ever..

so sad..

lovelywa said...

sian bini dia..tp mmg orang laki skang ni upredictable laa..so watch out ya klau2 nk pregnnt lagik..hehehe..bengong punye jantan..(opss..ni jantan dlm cite tu ek..bukan sume)

~aSHa~ said...

sob sob..semenye setuju kan?

ainhany said...

whai rakyat putrajya..buka2la mata,,kenali jiran dan fmly disebelah..ush cemari rumah yg disediakan dan prasarana yg indah disana di kotori oleh syaitan wajah manusia..

cukupla kutukan yg diterima dgn azab ALLAH...Terimakasih ALLAH serlahkan dosa ini...enough is enough!!!