Tuesday, May 25, 2010

Kena Paksa Jadi PARI PARI

sian si kecik aku ni...aku paksa dia jadi pari2..pengantin sepupu papa dia.....
bila lambat sgt pengantin nak bersanding...panas la dia..takde mood..muka pun muka paksa je....
dah tu bersiap dari kul 11....bersanding kul 3 ptg? apa kesss? kes nye kat daerah itu mmg begitu....kalo tau kul 2.59 aku siapkan anak dara aku...mandi2 bagai...
bunga tu aku buat...terlanjur tangan ni disuruh olah skit hiasan tuk kotak kek....
so aku terus la buat bunga tuk pari2 kecik






bunga tu pun mula2 elok je lagi bulatan nye..lama2 kerekot kerekot dawai nye...ehehhee

23 comments:

*Miss Geli^ said...

ko patutnya ikat skit rambut baby tu baru comey jadinya..serabai..bunga tu dah lawa dah

sI tEDI said...

hik hik hik..

pari2 dah bengkokkan dawai bunga!

Ieda Al-Habsyi said...

uhuhuh!! pari2 muka masam tapi tetap comel! :)

..nOj.. said...

ape pari pari duk terkangkang ni. hehehe. kelako kan. bebudak tecik ni mmg suka duk kangkang kangkang

~aSHa~ said...

macik geli --> kan aku cite dah lewat...dia pun takde mood..aku dah ikat rambut sebelum tu....dia marah2..masa dlm kete mata dah merah2 tu...ce tgk betul2...merah2 nak tido dah...sampai kenduri lagi la xde mood...terkankang sana sini suka suki dia

~aSHa~ said...

si TEdi --> pari2 tjk perasaan

~aSHa~ said...

ieda --> ngantuk sgt dah tu....amanda pun dah sesuwei tu jadi pari2 tuk org kawin2...

~aSHa~ said...

nOj --> kalo kita terkankang comey jugak kan? kan kan kan?

aahahahhahahaa

Ena said...

ehehehhe..

ingat kan sape la yg jadi pari2 tu..

comei!!..

leh la nanti ena import suh jadi pari2 mase kenduri kat sini yeh!.. hehehe

~aSHa~ said...

ena --> boleh aje...kakak pun join sekali....tapi jgn lewat sanding ye...nanti budak2 hilang mood

::Mamalyna:: said...

HEHEHE...lyna tak tauler makcik die nak kawen nie, jadi pari2 ke paru2...hehhe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

budak...kalu aku lagiii hangin...dah ar panas skang...hoh...neks entry plis...:p

Ummi Aisyah said...

wah..power pari2 membengkokkan dawai hehe..rimas kan pakai bunga2camtu

Echa said...

buat sanggul rambut dia.. lagi kemas.. comel jeeee...

@juera said...

alalalala..comeinya baby jd pari2 ye..^___^..nti nk import jd pari2 kite boleh x?ekekeke..

Epul Azimi said...

kiut2 anak akak ni,boleh jadi model pari2 ni....hehe

fikaryna said...

pari2 comeynya..tp kalau dah panas..huhu..

kakchik said...

kesian si pari-pari terpaksa, tengok mata dia pun kakchik dah tak tahu mood dah kurang. yang lelakinya tu anak asha juga ke? dua-duanya comel la.

.:fyzz:. said...

jidah ko ke wat bunga utk pari2 kecik baby tuh..? r u sure heboh..wey wat kt aku satu..aku pun nak jadi pari2 gak..hahah.wey tuh la kalau aku pun musti bengang tahap cipan tanah..yer la..lmbtnya sanding..persal tak wat terus kul 6 ptg sanding..leh la pari2 tido je sebelah panten..kan kan jenet kan.

zue @ annaleeya said...

chumel hape... kiut sgt!!!

~aSHa~ said...

jap jap sy jawab yg bertanya dulu

kakchik..anak2 sy la ni....ehehe

pijot..ye aku buat sendiri...nak order?

ardinihumaira said...

ololo.. comelnya... kak, masa kecik2 dulu dni suka pakai gaun ala2 pengantin hik3

~aSHa~ said...

dni --> mesti dni comey kan