Monday, May 17, 2010

tajuknya AWEK MANTAP..

ehehehe jgn marah aku babe..ini kawan aku yg bagi gambo ni, marah dia...


pssstttt nora...aku ingat kalo dah mantap gini tak leh buat aksi 'gini' wei...rupanya boleh la gha..ko dah salah taksir la gha...ko tgk boleh je dia buat..cuma lemas sedikit la...(opssssssss) lemas pun dlm 'syurga' kan nogha kan?
APA KES ko ni sha
kes kepala blur la dude

18 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hahaha...ce ko selak...ada orang tak kat bawah dia tu???hahaha...gile ar ko...

siti said...

uisshh...xpatah ke katil tu..huhuhu

zue @ annaleeya said...

hahaha...... ngeri tgk...

jgn ler akak jd obesiti lagu nih... huhuhu...

~aSHa~ said...

izan --> ehehe ko imagin lain ye....ehehehehhee

~aSHa~ said...

siti --> katil besi...ehehe

ayang said...

arwah org kt bawah tuh.. hahaha

~aSHa~ said...

zue --> kak asha pun harap tak lagu tu..nak lagu siti nurhaliza je..ehehehe

~aSHa~ said...

ayang --> ehheheh ko mana tu ayang wei..org tu berada dlm syurga ko kata arwah..ish ish ish ..ehhe

LYaFRINA said...

HAHAHAHAHAH..
GANAZZ WEII...
NI KENA BELEK2 SKIT... KANG ADA Y....@%$^#^$&^^

suraya said...

haha, xtau nk gelak ke x..klaka tp mcm seksa je tgk pmpuan tu..

Zura said...

mak ai...ape gaya cm tue...ish ish

@juera said...

fuyooo mantap abis..agak2 ade sape2 yg tersembunyi tak kat bawah dia tu..??huhu

ardinihumaira said...

u lalalala... u lalalala... miaaahaha.. jangan kak... gedabak tu... lariiiii ;p

Ena said...

ekekekeke..

lawak la..

kemain lagik korang yeh!..

Mr Rulez said...

haha..akak nie kasi org buat dosa kering jer mlm2 camnie..;)

tp camner dy nak bgerak..ermm..susah nk cakap..huhu

mamalieyna said...

hahaha...macam2 adaaa.. =P

Farazila said...

MAK AIHHH.....LARAT KE DIA NK BERJALAN....
huhuu..mmg mantapppp

~aSHa~ said...

ehehehehhehehehehehe