Thursday, May 13, 2010

Toilet Hotel Berubah Wajah Selepas kami dtg...

sekarang ni dah beranak pinak...so kalo ke mana2 sure kena bawak menda alah di bawah ni..
kiranye 'gadget' baru la bagi MAMA la kan..
so kalo dulu zaman hanimun hanimun...bilik air hotel..sedia kekal cantik je walau digunakan
sekarang kalo dah beranak pinak..gini la rupanye....

gini la keje mama...cuci botol aje...
susu susu susu..sehari bape kali mintak susu
hampir 2 jam sekali ar jugak

10 comments:

zue @ annaleeya said...

ape nak buat... dah keje kita kan???

anak akak si airel plak, klu abah buatkan susu takmo sbb abah buat x sdap katanya.... padahal susu yg same jerk..sabo jerla...

penahatiku83 said...

hehee.. ape bley buat... =) comel lah! hehehee

~aSHa~ said...

zue --> ehehehehe nak gelak pun ada dgn ayat akhir tu kan..sabo je la...mcm2 peel anak ni..air tangan mama ni mmg sedap kot..tambah2 air tangan kak zue yg pandai masak memasak mcm2 tu

~aSHa~ said...

penahatiku83--> ehehehe begini la nasib...(gaya p ramlee berckp)

alyyani said...

KERJA- KERJA SELENGGARAAN BOTOL NI KEJE SUAMI KU. ALYA TAK PENAH BUAT PUN. TAK BAPE RAJIN. NAK KENA STERIL LAGI, HUHU..

LYaFRINA said...

HAHAHHAA.. TU BRU DUA ORG SHA...
KALO LPS NI BERTAMBAH LG..
HARUUUUU LAAA

Ain said...

kesiannn, besor besor plak botolnya....

jenuh nak membasuh nie....

takpe sha, boleh tambah pahala nie....

ardinihumaira said...

nak susu gak kak.. miahaha... lariiiiiii

ayang said...

hahah ko xlarat nk buat susu 2jam sekali eh?? aku nih.. nak tunggu nasrul mintak susu 4jam sekali pun susah.. langsung xmintak2!! pandai2 aku jek bila2 nak bagi dia minum tu pun terbiar cam tu la jugak berjam2.. hai.. yg minta siadik la sejam stengah sekali.. hohoho

ayang said...
This comment has been removed by the author.