Adakah Kata Semudah Realiti???????????


'Menyesuaikan diri dengan keluarga baru memerlukan masa, jadi baik suami @ isteri ini haruslah bersabar dalam memahami sikap dan hidup keluarga mentua'




sms dari mingguan wanita

Comments

ardinihumaira said…
nak menyesuaikan diri dengan fam suami tu paling susah kan kak.. even dengan fam sendiri pun kekadang ada perselisihan faham atau gaduh2 adik beradik, nak jaga hubungan ngan fam suami, tu yang merisaukan dni. huhu.. tapi setakat ni dni ngan fam deen Alhamdulillah... deen selalu cakap kakak dia tengok blog dni ;p hik3 malu pilu sudu garfu
Ena said…
betul tu.. nasib baik ena dapat kelaurga mentua yg sangat sporting dan ramah tamah.. ereka sangat menyenagkan.. ena pun tak la amik masa yg agak lama masa memula dulu.. MIL & FIL pun sangat baik.. ALhamdulillah.. :)
..nOj.. said…
ingatkan keluarga baru maksud nye ko dh ade madu. kiranye madu baru menjadik keluarga. hehehe

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid