Thursday, June 3, 2010

And we say that we are working hard!!!




















apa yang anda rasa?
apa yg dpt saya luahkan...kalo anda rasa anda susah..ada lagi yg lebih dari itu..dan jika anda rasa anda dah bekerja kuat...lihat la gambar tu...fikirla sendiri...






8 comments:

..nOj.. said...

cayala. balik kang nk try letak batu bata 8 ketul atas kepala. nk tgk larat ke x larat

ardinihumaira said...

betul tu kak.. huhu... rasa bertuah sangat.. syukur Alhamdulillah atas kurniaannya..


Welcome to MyBlog ;)

{ e'mie } said...

ko ni kan zidah..selalu buat aku berfikir banyak kali..terharu aku tengok budak2 beso ni dah kene keje teruk2..ko ni memang tak berubah lah ooiii zidah..dari dulu sampai skang...

@juera said...

rasa sedih la tgok bdk2 dh kena keja mcm buruh..kita ptot bersyukur dgn apa yg kita ada skrg..

~aSHa~ said...

noj ---> cis ayat takde perasaan

dni --> syukur kita di mesia yg masih tidak sebegitu lagi..

emie --> wut do u mean? im not understand..pls tell me dear..

@juera --> syukur dgn keje senang guna jari je..

zue @ annaleeya said...

betul asha... bersyukurla dgn ape yg kita ader!!!

~aSHa~ said...

zue --> sy vote slogan akak

nizamsani said...

fuh.