Friday, June 25, 2010

Cuba Lihat Keajaibannya...


Lihat pd titik pd kalimah ALLAH selama 10 saat dan alihkan pandangan pd dinding kosong.. lihatlah keajaibannya....
lya ai pinjam yang yu...sbb rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini..
credit to her

14 comments:

ardinihumaira said...

SubhanaAllah.. kagumnya dni kak... tak hilang lagi bayangan tu bila tengok kat dinding... berdebar jantung dni... Allahuakbar!

~aSHa~ said...

dni....kagum kan...mula2 akak tak dpt..kali kedua2..buat betul2..fokus..baru dpt dik...teruja betul....lepas tu saje nak buat lagi dan lagi...ehehehe mmg ajaib....

sI tEDI said...

ye! Nampak :)

umur kucing ari tu aku check kalau 3 tahun bersamaan dengan umur dalam kategori kucing 26 thn :))

*Miss Geli^ said...

ha ah....aku pun nampak...

~aSHa~ said...

tedi --> ajaib kan...

btw thanx info umur kucing tu...ingat2 lupa...udah tuo...ehhee

~aSHa~ said...

miss geli --> ajaib dok?

~anna&anuar~ said...

allahuakhbar!!!! kagumnye dgn kebesaran Allah.. Islam tu ada dlm ht kite...

Nia said...

Salam ziarah dear,

isk...thanks for sharing ya. kagum sgt.

PERSAMAAN AKU & ERRA FAZIRA

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ye aku nampak weii...ko try nengok lagi...

{ e'mie } said...

ya Allah...besarnya kurniaan Yang Satu..nampak dimana2 ajer...

Kniedaz said...

latihan mata yg bagus di pagi Jumaat

ayang said...

ye la mmg sungguh ajaib gitu.. taksub aku.. try try try try lagi siap suruh kawan2 try.. wahhh... allahuakbar..

alyyani said...

fuh, mmg lama bayang tu nak ilang. subhanallah....

~aSHa~ said...

aku pun try berkali2 walau dah try 5 kali..sbb kagum dan rasa nak nangis masa 1st timen nampak kalimah Allah tu...

Allah Maha Besar...