Monday, June 28, 2010

Dalam Mood yg tak berapa nak elok ni..ada orang gembirakan hati aku dengan ayat di bawah...

ada kawan nak belikan anak aku gaun..tak tau soalan dia tu dalam bentuk...mcamane..nak suh bayar balik ke nak bagi je ni? nak tanya kang...dari dia nak bagi..dia suh aku bayar plak...cuba korang tgk..

a) kalu nak aku belikan, tengah murah ni (nanti ko bayar lah balik)
b) kalu nak aku belikan, tengah murah ni (aku bagi hadiah tuk maisarah ni)

(kotak dialog : aku kotak kaler putih, dia kotak kaler biru)
firasat aku mengatakan B la....

betul tak kawan2?.......

;)

18 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

oit bayar la...cehh...

~aSHa~ said...

owh begitu ke...salah firasat la ni...

~anna&anuar~ said...

oittt. A la joppan die...

..nOj.. said...

aku pun ade anak pompuan gak weh

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

uikss...ramai kawan aku ada anak gegirl ni..gulpss...

~aSHa~ said...

anna --> tlg la undi B wei...plsssssss

@juera said...

tolong beli je tu..ekeke..

~aSHa~ said...

nOj --> ni kawan aku yg ko tak kenal..toksah ko nak try acu test mintak jugak...aku tgh usaha dpt B ni....

~aSHa~ said...

izan --> ko tak masuk book..tlg undi B ye...ehehhe

~aSHa~ said...

@juera --> tlg undi B ye...ehehee

LYaFRINA said...

AFUNDI A..
HEHEHEHEHEHEHHEEE

~aSHa~ said...

lya --> lya pls undi B plsssssssss ehehhehee

Kniedaz said...

tak pasti la pulak..huhu..kompius jugak ek..kalau wat2 macam dia nak bagi hadiah camne ek? rasa tak sedap ati plak..ish...tak jadi afundi la..tengok je dari jauh..heheh

Ena said...

eheheheh...

mana2 jer la asha.. jawapan tak membabu lgsung kan! ;P

~aSHa~ said...

Kniedaz --> itu la ayat mcm offer kan ..ehehehe (dia sdg baca tu..sambil gelak)....

izan...kira B je la ek....ops tersebut nama plak

~aSHa~ said...

ena --> tgh doa ni nak B

ardinihumaira said...

kalau dni, tolong beli tu tolong beli je bayaran kena ada :p kalau belanja baru dni belanja hik3 :P

~aSHa~ said...

dni...--> ala dni...pls la undi B..ehehehe..sbb dia offer akak..owh lupa nak tjk ayat sebelum..sbb dia yg beria tanya...ahahha

izan...B ke? ehehehehehhe