Tuesday, June 15, 2010

hepi Besday To you = suRprise!!!!

ha 2 3 menjak ni duk cite pasal mdm1 je la kan..so layan je la
cite terbaru ttg keletah anak teruna aku tu adalah ttg dia suka buat SUPRISE....
begini jalan citenye..

dia suka main nyorok2..tak kira la di belakang pintu ke...di belakang kereta ke, di belakang kerusi ke...ikut dan la mana yg dia leh sorok kan...tapi dia nyorok tu kita nampak la...eheheh sbb tak pandai nyorok...nyorok badan je..kepala nampak...ehehe tapi kita buat2 la tak nampak kan

lepas tu...bila kita lalu kat tepi dia...dia akan menjerit lompat depan kita dan cakap

'HEPI BESDAY TO YOU......'

aku pun buat2 la terkejut kan...

sbb?????????


actly dia nak ckp : SURPRISE


tapi ntah mana dtgnye dia belajar..jadi hepi besday to you...ahahaha
sib baikla aku ni mama dia..aku je la paham bahasa anak2 ni...dan apa yg dia nak sampaikan..
bahasa kamu? mak mak kamu la paham kan

korang rasa dari mana dia dpt ni?

aku rasa dia dpt dari skul dia la...

sbb setiap bulan..cikgu dia buat besday party tuk anak2 murid...
agaknye cikgu ajar buat surprise terus nyanyi hepi besday to you kot

anda rasa dari situ ke dia dpt?

hmmmm

21 comments:

Ena said...

eheehhehe.. cute jerkkk!!


kelakar pun ada.. betut tu budak2 kalau main nyorok2 mesti kita nampak kan!.. sbb dorang tak oandai nak nyorok betul2.. heheheh..

mesti belajar kat skol.. anak ena pun mcm tu.. ;)

fikaryna said...

haha..comelnya dia..

kira aci la tuh..asal mama nya faham..tp mmg kelakar la..

LYaFRINA said...

hihihii.. igtkn birthday MDM 1...

rasanya mybe dr skull dia la. kot2 cikgu dia ajk nyorok2.. time birth boy/girl lalu trus jerit " HAPPY BIRTHDAY"...

zue @ annaleeya said...

hahah... ingatkan besday si danish tadi... bdk2 makin membesar mcm tulah... haah la sha... myb dr skul dia la tuh...

~aSHa~ said...

ena --> ehehhe itu ar..nak nyorok tapi nampak...ahahahaa

~aSHa~ said...

ryna --> sib baik dia buat mcm tu kat mama..kalo ke org lain..mesti meke tertanya...'bila besday aku ni'

~aSHa~ said...

lya --> rasanye gitu la kot...sbb kami tak pernah buat mcm tu....kalo buat terkejut sergah 'haahh' ada la...hepibesday to you takde...ehehehe

~aSHa~ said...

zue --> itu la kak..akak lg byk pengalaman manis kan membesar kan anak2...seronok plak kadang2...kadang2 la..ahahhaaa

LYaFRINA said...

sha.. ada Cafe best utk sha try.. p tgk kat blog lya.. ke sha dh pegi?? hihhiii

umilia said...

btul2..aku pun rs kat skul dia blaja cmtu..ank aku pun skang mcm2 dia blaja..yg klakarnye siap leh ckp ops..tekejut aku..huhuhu..takkan melatah plak kan..dia ikutla tu..bdk2 cpt btul mengikut..

sI tEDI said...

panjang pulak ayat susprised versi anak teruna!

he he he

Ain said...

kemungkinan besar mdm 1 dapat dari skull....

cuter jer aksi atas sofa tue....

joget ke danish?.....

hehehe....

Epul Azimi said...

sy dulu pon camtu gk,zaman budak2 yg kiut.......hehehe

Epul Azimi said...

sy dulu pon camtu gk,zaman budak2 yg kiut.......hehehe

::Mamalyna:: said...

hehehe...nasib baik mama MDM1 tak buat2 sakit jantung kan..

.:fyzz:. said...

acehhh..kira hg wat2 melatah la..heheh..tuh la aku rsa tuh hasil pembelajaran di skul la tuh..wey jidh..layout umah hg dh tukaq kaler pepel ke?

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

eh ilang komen aku tadi???ko delete ek???

SuRayA^i. said...

ahaha, comel nye prangai XD

Ummiross said...

hahaha,,happy besday to you.....suprise!

..nOj.. said...

kalo ckp dia dpt dlm mimpi, mungkin tak logik kot. dpt kt skul la tu weh. sbb masa dia lebih byk kt skul. senang la nk dpt ape2

~aSHa~ said...

ehehehee