Wednesday, June 2, 2010

ingatkan israel je dasat...org melayu lagi dasat..

merujuk kepada entry sebelum ini
rupanye org kita lagi dasat...
nak tanak bila sebut perkataan melayu...aku pun kena sama la tempias..melayu...
uhhuhuhuhuhuh....menurut cerita ini hasil 'kerja' org melayu...
cerita di ambil dan dipetik khas dari rumah cinta adam dan hawa

13 comments:

sI tEDI said...

bila manusia ingin jadi binatang yang berotak tapi tidak berakal

..nOj.. said...

kompom ke org melayu?

mengikut katenye, baby ni dicampak dr dlm kete je, bkn ditinggalkan. time tu ujan lebat. bodo main campak nyawa. tak senang la idup sampai mati

~farah~ said...

jahanam betul sapa punye keje ni!!

Anonymous said...

kejammmm .. tu yang aku malas baca nak paper ...hari2 ada jer kuar citer pasal kes buang bayi nih...
(Wawa-UPSI)

Ena said...

tu la pasal nye..

tak de sifat kemanusiaan langsung..

buat malu je..

{ e'mie } said...

aku pun tak larat dah nak baca kes buah2 bayi ni..coz aku kalau balik umah mesti nak tengok anak2 aku..peluk n cium dier orang..aku tak faham ler..sedih ko..

mamalieyna said...

yee..kekejaman yang sungguh tak boleh dimaafkan! gila punya org wat kije camni kan..tokleh terima dek akal yg waras ni..huhu..sedih!

@juera said...

kenapa laa kejam smpai mcm tu sekali..astargfirullah al azim..

~aSHa~ said...

kejam dan keji kan...lebih dasat dari israel..

maafi aku sbb tak dpt nak jawab komen satu persatu...kalo ada soalan kursus..akan sy jawab....

ada kelapangan insyaAllah

princeduyong said...

jahiliah moden....

Mommy Pinky said...

Ya Allah, sedih bila baca berita2 macam ni.. :(

~aSHa~ said...

princeduyong, jahiliah moden? boleh gak tu..

mommy pinky...kita hampir ke akhir zaman.... :(

zue @ annaleeya said...

manusia makin kejam skang.... nauzubillah..