Monday, June 21, 2010

Nombor plat KCT 1 menjadi rebutan



Penyanyi nombor satu negara, Siti Nurhaliza adalah antaran pembida utama untuk Nombor Pendaftaran KCT 1.

Penyanyi itu dikatakan berminat memiliki nombor pendaftaran itu kerana mempunyai gabungan nama beliau dan suami, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa.

Siti Nurhaliza dikatakan sanggup membayar jumlah bidaan ditawarkan asalkan dapat memiliki nombor berkenaan.

menurut sumber, bidaan bagi nombor berkenaan sudah dibuat minggu lalu bagaimanapun mereka yang terpilih mendapatkan nombor tersebut akan diumumkan tengah hari ini.

ha sama2 la kita tunggu dan lihat siapa yang kena.....

15 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hurmmm...orang kaya leh ar beli macam2

@juera said...

org kaya x abis duit..no. plet doh riban2..kita mkn pn ckup2 jer..huhu

Ain said...

bida membida nie orang kaya jer kot yang join kan....

kita ni, terima jer apa yang jpj kasi....

Ieda Al-Habsyi said...

dasat sungguh, heheh!! berapalah agaknya nilai plat no tu ye :)

zue @ annaleeya said...

org kaya duit tak tau nak letak mane... cmtulah... kita nih dpt no plat ape pon trima jerk la...

Kniedaz said...

orang dah banyak duit, taktau nak watpe, ni la jadinya hehe...mesti mahal

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tak pe la duit dia berlambak2 tak tau nak guna watpe..

.:fyzz:. said...

kdg2 orng kaya dh tatau nak wat per ngan duit..aku pun kdg2 naik heran..ada kasut jenama dn ciptaan dato jimmy choo rege hingga ratusan ribu hingga cecah jutaan..tuh tkat nak pkai kt kaki je..tuh la duit dh tak bermakna bgi orng kayap rayap nih kan jidah kan.

umilia said...

tula org byk wit ni kan..ramai gi org miskin tu yg leh dibantu..takpun bg kat rumah org2 tua / rumah kebajikan..hm..nak wat cmne kan..nak name katekan..

Zura said...

klau berduit sanggup dptkan ape je...jgn nk glemer pun main duit sudah...hehhe

Cik NeyNa said...

napelah dema tak bagi kita skit kan??

ardinihumaira said...

huiiiyyooo... dni nak amin DNI la.. hehe..

alyyani said...

baca berita ni kat nst td. nak tau la sape yg dapat dan bape bid dia. huhu..

~anna&anuar~ said...

nnti mati, blh la tanam sekali... ahahahahahah.. kidding...

Farazila said...

mak aihh..so dah da taw sape pembida blum nie?