Thursday, June 3, 2010

Siapa Ani?

ramai yg ada id ym aku tertanya2...apa la aku duk merapu meraban kat status kan...

korang tgk la ...geng2 aku mmg masing2 merapu meraban...lawan berlawan kat status...ahahahah

minggu ni duk cite pasal ani je...aku pun tak kenal sape ani...

ada member tanya aku...'oit siapa ani tu...ani ani ani..'

aku jawab : entah..aku pun tak tau....ahahahahhaah aku lawan status dgn kawan2 aku maaa..


korang klik ar tuk tgk..masing2 ada sebut nama ani...kami bukan kenal pun ani...sorang tu je sama pjbt dgn ani...ani oh ani...
selamat berkahwin ani...

8 comments:

..nOj.. said...

sape ani tu?

~aSHa~ said...

ntah..ko kenal?

{ e'mie } said...

aku pun konfius..kawan pejabat aku nama anie..tapi kat status ym masing2 ani..aku pun tertanya2..sapa tu ani...? kahkahkah..

~aSHa~ said...

emie --> ntah..kami pun main hentam kromok..

*Miss Geli^ said...

ani dah pakai inai belum??
berdebar debar gayanya ani tu..

~aSHa~ said...

mis geli --> dari status sambung ke sini cite ani ye...ehehehe

mamalieyna said...

waah tmbh glamer si ani bwk ke blog pulak..ihiks.. =P

{ e'mie } said...

ani dah berinai..tengah touch up2 ajer apa yang patut..tunggu esok malam baca nikah..mesti berdebar2 anie tuh..